• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv



  • ..Halo, Tina pri telefonu....
    Image and video hosting by TinyPic

    credits

    design: ldesigns
    picture: devianART

    ''I get along just singing my song, People tell me I'm wrong... Fuck 'em!''

    vrlo je mračno iza mene. slažem se.
    al ne bojim se. i da, znam da su 3 sata
    ujutro. al jbg ne vrijedi se sad žderat zbog tog.
    ipak je sutra novi dan. ili danas? hmm... no
    dobroo... smiješno mi je sve šta ljudi rade.
    jesam to već spomenila?! nisam. oke. sad jesam.
    mrzim cajke, al ipak neke slušam. jel to znači onda
    da ih ne mrzim potpuno il da ih mrzim sam malo?
    ne kužiim... gledam ja ujutro TeVe.. to jest, crtić. i
    neki majmun pjeva: ja saam čizmaaa... hhh. zar smo
    mi onda cipele?.. a jab rađe bila tenisica il crvena starka
    ak već mog birat... a ak nemog, onda.......e onda neću
    uopće bit..i ajd kad smo već kod kolača moram reć
    da se ježiiim na stiropor, posude od Tapervera i na
    škripanje noktima po zidu... želim znat arapski, al neki
    me ispravljaju i ovak, pa onda sumnjam da bi mogla još
    i arapski. al ko zna. ono.. možd sam ja ipak nekad u
    prošlom životu pričala arapski.. mhmm.. ma ziherr jesam
    eee. ženski instinkt xD..hahhh...moja duša mi je rekla da
    ja sve znam ali to je ipak negdje duboko zakopano na dnu
    mene? Oh.. =O upoznajte mračnu stranu sebe. ali kako?
    moraš se progutat da bi došo na dno.. jbg teško je..
    upozorenje: ne isprobavajte kod kuće!!........
    ako vam ne stane struje, upalite svjetlo..ne znam u čem
    je problem.. ak dobijete žutu majcu koja vam se ne sviđa,
    zamislite da je crna ii bravo.. ovaj, ne znam zašt al desnu
    ruku držim na mišu i lijevu na tipkovnici. i desna ruka mi ladna
    a lijeva nije.. prozori su zatvoreni a propuh je.. ajajajaj....
    proooomajjaaa.. možd je u mišu ugrađen neki ventilator..
    kojeg su sakrili. možd ima i kamera unutra. mislim ono..
    pečena paprika u staklenci je baš fina. i još nak rižaa.
    ma ala brale isti sataraš...šalalalallla.....ipak probajte.
    e da nisam još rekla da volim kišu al bez vjetra..i volim
    nost kišobran ak je crven. u drugom slučaju imam
    kapuljašu ili samo šiške koje me baš ne znaju zaštitit
    al oke i dalje ih volim..
    ....vaniiiii noć jeee, a u meni ko da sunce sja....
    snovi moji tvojim licem ukrašenii, ne žele otići....
    ....lalalalala....
    ...najjaČe TV...mwa


    07.12.2008. • Komentari (2)





    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.