dinamo u srcu...

21.10.2006., subota

GLASNIK SJEVERNE TRIBINE

TKO DOLAZI NA SJEVERNU TRIBINU?
Sjeverna tribina je isključivo navijačka. Na nju se ne dolazi gledati utakmica i komentirati igra, na njoj se navija svih 90 minuta bez obzira na rezultat i igru na terenu. Tko na nju dolazi gledati nogomet - taj je zalutao.

Sjeverna tribina Dinamova je snaga i oslonac!
Sukladno s time cijela tribina svaku utakmicu mora biti navijački aktivna, složna i bez podjela. Svatko tko se nalazi na sjeveru mora biti navijač, od najmlađeg do najstarijeg, od vođe do onoga tko je prvi puta došao na utakmicu, jer tribina to smo mi!


NAVIJANJE
U posljednjih par godina ostvaren je veliki napredak u organizaciji navijanja, koreografijama, marketingu, odlasku na gostovanja. Ali sve to ne znači ništa bez navijanja - osnovne zadaće svakog navijača na tribini. Upravo iz tog razloga svaki čovjek na sjeveru, bez obzira na godine i zasluge, mora navijati. Nemojte se sramiti pjevanja, ne stojite sa strane već svojim grlom i dlanom pomognite da se sa tribine, glasnije no ikada, čuje podrška Dinamu.
Ali kod navijanja treba paziti da se pjesma otpjeva do kraja, da se pogodi melodija i da se ne brza. Zato pjesme pjevajte polako i glasno, a plješćite samo na ritam bubnjeva.
Ako ne znaš pjesmu ne pjevaj ju na silu, slušaj ritam i riječi dok je ne naučiš.

GOSTOVANJA
Odlazak na gostovanja nikada nije bio jednostavniji. Ako na gostovanje ne možeš otići u vlastitom aranžmanu, tu je Udruga navijača Dinama koja za svaku Dinamovu utakmicu van Zagreba organizira prijevoz, a na tebi je samo da protegneš noge do Draškovićeve 23 i uplatiš put.
Za pravog navijača nije važno da li njegov klub igra na domaćem ili gostujućem terenu, on je uvijek tu!


KOREOGRAFIJE
Koreografija nije samo lijepa slika tribine, nego je ona mjerilo organiziranosti i složnosti navijačke skupine. Uspješnost koreografije ovisi o svima nama i zato kada se ona priprema pažljivo slušajte upute za njezino izvođenje, sjednite i nemojte navijati, ne miješajte se u posao navijačima zaduženim za njenu realizaciju.


IZGLED TRIBINE
Kod izrade transparenata, barjaka i zastava imajte na umu da su to glavni elementi prepoznatljivosti tribine koji ponajprije predstavljaju onoga tko ih nosi, bio to pojedinac ili grupa, ali isto tako predstavljaju i navijačku skupinu kojoj pripadamo, klub za koji navijamo i mjesto iz kojeg dolazimo.
Transparenti moraju biti uredno obješeni jedan do drugog, bez ostavljanja praznog prostora, zastave moraju biti podignute, barjaci moraju vijoriti.
Pritom obratite pozornost na njihov izgled i originalnost. Ružne i nekvalitetne transparente, zastave i barjake ne trebate niti pokušavati unijeti jer će isti biti momentalno uklonjeni sa tribine.

NAVIJAČKA OBILJEŽJA
Nije važno da li na sebi nosiš odjeću sa markom ili bez, da li imaš košulju, majicu ili trenirku, bitno je da ono što nosiš ima stila, a taj stil zavisi od pojedinca do pojedinca.
Puno se više može reći o navijačkim obilježjima. Ona moraju biti aktualna, originalna i reprezentativna. Iz tog je razloga nedopustivo da netko tko sebe smatra navijačem nosi one cirkuske šešire i šalove koji se mogu kupiti na svim zagrebačkim tržnicama.

Navijačka i klupska obilježja nikako nemojte kupovati na različitim štandovima, ili kod preprodavača na tržnici.
Zna se gdje se što kupuje.
Navijački artikli skupine, koje proizvode sami navijači (majice, šalovi, kape.) mogu se nabaviti u prostorijama Udruge navijača, a artikli kluba u ovlaštenim prodavaonicama.
Uz to kupovinom navijačkih artikala u Udruzi direktno pomažete njezinom radu, a samim time pridonosite i ljepšem izgledu tribine.

Eto to vam je neš ko kućni red o sjevernoj tribini zato kad drugi put idete na tekmu pazite kak ste obućeni i kak se ponašate svih devedest minuta tekme morate stajat i urlikat da dva dane posle nemrete žlabrat.


još malo videa










- 10:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
za sve kojima dinamo nešto znači

Hit Counter
Get a Hit Counter





Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BOJA MOJIH VENA...
O Boze, hvala ti kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

Još od malih nogu
zna se ime kluba
sto se voli od djetinjstva
bas kao prva ljubav
Osvojit ćemo mi sve naslove prvaka
Jer Dinamo je uvijek bio ponos svih Hrvata
Kad nitko nije htio, mi smo rekli: moj si!
Stoje iza tebe zaprešićki Boysi
plemenitog roda, kaj branit ćemo svoje
jer u žilama nam teče krv plave boje
Svi su puno pričali, a nisu ništa radili
Ovo je za dečke sto Hrvatsku su branili
kad ime su zabranili
postali smo jaci, vole tebe Dinamo tvoji navijači

O Boze, hvala ti kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

Hvala Bogu kaj imamo sveto ime Dinamo
Nema boljeg, baci loptu da se igramo
Vole svi taj klub kada gube ili zabijamo
Nema veze, pa mi za njega navijamo
Znaj da te vole svi, Dinamo šampione
svaki put kad igraš napuniš stadione
palimo te baklje i dižemo sve šalove
i kada nebo gori, znam da zabijaš te golove
Samo tako naprijed, do kraja nema predaje
U Ligu prvaka da podignemo tenzije
da nam dođu gosti predugo si ih čekao
Dobro došli u plavi pakao












O Boze, hvala ti, kaj purgeri smo mi
O kako bi vi sretni bili da ste purgeri
Lijem krv, a suza nema
Ti si boja mojih vena
Neka cijeli svijet sad čuje
To ja volim Dinamo

To možda ne budeš pročitao
u knjigama
To, buraz, možda ne budeš
gledao u kinima
Al vjerujem kad ponos grada
mog čuješ na tribinama
zna i dragi Bog da
nema kluba do Dinama
Ako nisam na tekmi,
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub kaj
god ljudi rekli
zna se kad si lud, onda kad
je derbi na lijevoj strani grb
s bojom neba na sebi
Svi kaj nas gledaju ko na divljake,
neka bježe kad se skupe naše šake
Dinamo volim, to nije ništa
novo i svima kaj nas mrze
poručujemo ovo

Ja volim Dinamo, samo Dinamo
života mog je sreća sva i ljubav najveća







Volim te mama,
ali ne više od DINAMA.

Plava krv teče mojim venama,
jer nema nikog boljeg od DINAMA!!!

Prvi il' zadnji briga me nije,
sve nas plavo srce grije.
Kad čujem himnu tvoju suza niz lice krene,
jer nitko te DINAMO ne voli više od mene...


Mi smo Bad Blue boysi,
među nama vlada ludilo,
razbit ćemo pičku,
svakom ko ne voli Dinamo!

VEĆ DUGO PANDURI, UPRAVA NAS MRZE,
SAMO ZATO JER VOLIMO, ZAGREB I DINAMO,
MI SMO BAD BLUE BOYSI, ČUVARI ZAGREBAČKE ČASTI,
KATOLIČKE CRKVE I HRVATSKE!

ISUS!
MARIJA!
DINAMOVA ARMIJA!

NEKA NEKA NEK SE ZNA SJEBALI SMO HAJDUKA
NAJEBAT ĆE I ARMADA
TA RIJEČKA ŠAKA JADA
NEKA NEKA NEK SE ZNA!

ZNAJ DA TE VOLIM DINAMO JA,
JER TI SI PONOS HRVATSKOG NARODA,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO
I OPET ĆE SE NAŠE PJESME PJEVATI,
I OPET ĆE SE NAŠE BAKLJE PALITI,
I NEKA CIJELI SVIJET ZNA ZA TO,
JA VOLIM SAMO DINAMO!

PUŠI KURAC KO TE JEBE
PURGERI SE SRAME TEBE
NIKO PEDERU,NIKO PEDERU!

BILO JE TO, BILO JE TO,
BILO JE TO NA VALENTINOVO!
SJEĆAM SE JA, SJEĆAŠ SE TI,
KAKO SMO DINAMO VRATILI!

UBI SRBINA, UBI TOVARA,
UBI RIJEČANA, UBI SVAKOGA,
KO MRZI DINAMA!

OJ RJEČANI, KOMUNISTI, SVE SE MIJENJA VI STE ISTI

PILI SMO PELINA, PUŠILI SMO TRAVE,
NAJVIŠE VOLIMO DINAMO SA SAVE I ZAGREBAČKE PLAVE.


DINAMO, DINAMO,
ZNAJ DA MI TE VOLIMO,
MI SMO UZ TEBE, MI SMO UZ TEBE!
ZNAJ DA NEMA PREDAJE!

DINAMO ZAGREB, POBIJEDI TI ZA NAS,
DINAMO ZAGREB, PJEVAJU SVI U GLAS,
DINAMO ZAGREB, LJUBAV MOJA SI TI!





O, Isuse na nebesu,
daj pomozi plavom dresu,
plavom dresu, plavoj boji,
o, Isuse, mi smo tvoji!


Viju se zastave i naši šalovi,
Bad Blue Boysi su najbolji,
to će uvijek ostati!


IŠLI SMO ZA VAMA
SVAKI PUT DALEKO
TRAŽILI SMO POBJEDE
NIJE VAŽNO KAKO
DALI STE NAM POBJEDE
DALI STE NAM SNOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
ZA POBJEDE NOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE!


VJERUJ NEMA ŽIVOTA BEZ DINAMA
DAO BI MILIJARDU DOLARA
ZA JEDAN SEKUND DINAMOVOG SJEVERA

Ići ćemo svuda s Dinamom,
Ići ćemo svuda s Dinamom,
Nema veze gube il pobjeđuju,
Mi smo uvijek tu!


DVE, TRI NOĆI NISAM SPAV'O
DINAMU SAM ŽIVOT DAO
A SAD NJEGA VIŠE NEMA
OSTALA JE USPOMENA!
AJMO SADA PLAVI,
VODITE NAS KA SLAVI,
POLETI PLAVI ANĐELE,
VOLIM TE DINAMO!
A KAD UMREM PJEVAJTE MI,
SAMO MENI PJESME KOJE,
PJEVAO SAM I JA NEKAD,
MOJ DINAMO, ŠAMPIONE!
AJMO SADA PLAVI,
VODITE NAS KA SLAVI,
POLETI PLAVI ANĐELE,
VOLIM TE DINAMO!

NOĆAS BIT ĆE NEREDA
NOĆAS BIT ĆE LUDNICA
EVO IDU HOOLIGANI
ZAGREBAČKIH ULICA!

ZAGREBAČKA ZVONA ZVONE,
DA POZDRAVE ŠAMPIONE,
ŠAMPIONI PLAVE BOJE,
PRVACI SU ZEMLJE SVOJE!

TI SI PONOS MOG ZAGREBA GRADA
U KOJEM ZAKON PURGERA VLADA
JA BITI ĆU S TOBOM I U NEBO KAD UĐEM
JER DINAMO VOLIM JER ON MI JE SUĐEN!


JEDNA ĆE TORCIDA
PLAKATI OVU NOĆ
JEBI SE JEBI SPLITE
DINAMO ŠAMPION

SAMO TI
DINAMO ŠAMPIONE,
ŽIVOT DAT ĆU
ZA TEBE!!!!!!!!!!!

DINAMO
MI VOLIMO
I ZA NJEGA ŽIVIMO
BEZ NJEGA NEBI BILI SRETNI
JER ON JE PONOS GRADA MOG

NAPRIJED PLAVI
PJESMA SE ORI
BODRI VAS CIJELI STADION
TISUĆE SRCA SAD ZA VAS KUCA
JER DINAMO JE ŠAMPION

SLUŠAJ S JUGA KAKO DOLAZI
MI ĆEMO GA JEDNOG DANA VRATITI
NA TRIBINAMA VEĆ SE ČUJE GLAS
STRPI SE JOŠ MALO DOĆE RED NA NAS!

AJMO SVI PURGERI MOJI
OVU PJESMU ZAPJEVAJMO
SA SJEVERA NEK SE ORI
JER NAJBOLJI JE DINAMO!

IMA NAS PURGERA
VIŠE OD KINEZA
PJEVAMO NAVIJAMO
BOLJE OD ENGLEZA!

BEZ OBZIRA NA KAZNU
MI ĆEMO UVIJEK BITI S NJIM,
CIJELA EUROPA SADA DRHTI,
JER MI SMO NEZADRŽIVI!

Iz Zagreba nam grupa cijela
i krv nam plavo-bijela,
Hrvatske smo mi sinovi,
odani smo plavoj boji.
Uz Dinamo i uz Boga,
bit` ćemo do groba!

Bad Blue Boys, Bad Blue Boys, Bog i konjica,
neka živi Dinamo i majka Hrvatska!

Tko ne voli, joj tko ne voli,
Dinamo sa Save.
Taj će otić, joj taj će otić,
razbijene glave!

Slušaj sa sjevera kako dolazi,
mi ćemo ga jednog dana vratiti,
sa tribine zauvijek se čuje glas,
strpi se još malo doć će red na nas!


JA VOLIM DINAMO ZAGREB,
JA VOLIM DINAMO ZAGREB,
JA VOLIM DINAMO ZAGREEEB,
JER ON JE ŽIVOT MOJ, JER ON JE ŽIVOT MOJ...

RUŽE SU CRVENE
BAKLJE SU SKRIVENE
SLATKA JE MUZIKA
AL NIJEDNA KAO
VOLIM TE DINAMOOOOOO...
JA VOLIM DINAMO, JA VOLIM DINAMO,
JEDINA PRAVA LJUBAV MI JE ON!
JA VOLIM DINAMO, JA VOLIM DINAMO,
JEDINA PRAVA LJUBAV MI JE ON...
PLAVI, AJMO SADA PLAVI,
AJMO SADA PLAVI,
AJMO SADA SVI,
ALE, ALE, ALE, ALE


Rođen sam na sjeveru,
slušajte me svi,
volim tebe Dinamo,
život si mi ti!!!
Tuče nas policija,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
preboljet ću sve!!!
Tučemo policiju,
ko šugave pse,
al' za tebe Dinamo,
pobit/prebit ću ih sve!!!
Dina-dina-dina-dinamo hej,
Dina-dina-dina-dinamo hej.


Splite (Rijeko) zašto plačeš,
reci mi zar su ti o nama pričali?
Noćas bit će samo mali neredi,
Splite (Rijeko) zašto plačeš, reci mi.

NEBO SE PLAVI, BIJELI SE ZAGREB GRAD,
MAKSIMIR SLAVI, PRVI SMO PRVI SAD,
PLAVI PLAVI, PLAVI PLAVI
IZ NAŠIH GRLA SVE JE JAČI ZVON,
DINAMO JE PRAVI, DINAMO JE PRAVI ŠAMPION!
ZASTAVE PLAVE VIJU SE U ZRAKU,
DINAMU U ČAST,
U SLAVU PRVAKU...
DINAMO!!!







Mi smo Bad Blue boys,
Mis mo Dinamo.
K'o Sljeme veliko,veliko
srce imamo.