Tokio Hotel is the best and fuck all the rest

16.03.2006., četvrtak

Eo i ja imam novi blog!!!!!

E pa da eto imam i ja novi blog!!!!!!!!!!
E ovaj če blog biti o meni i naravno o TOKIO HOTELU!!!!!!!!
Danas u školi ništ novo(ko i obično) i tako
Eo vam sad malo slika i spot Rette Mich kak je soooooooper pjesma ma najbolja mi je aj KI$$$$$$$$$$$$$$$$$$ svim fanovima TOKIO HOTELA!!!!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:56 - TOKIO HOTEL the best jel tak??? (25) - A k se očeš sječat TOKIO HOTELA!!!! - Lojtre

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko li sam ja????

Pa da vidimo!!!!!!
Ime: Martina(Tina, Tinka...)
Kada sam došla na svijet: 4.6.1993
To znači 12 god sad ču 13!!!!!
(Bože me sakloni!!!!)
Škola(bljakk): F.K.F
Razred: 6.a
Slušam: Pjesme!!!!Tokio Hotel, Bep, Pcd
..............
Naj pjesme: Rette mich, Leb die sekunde, 1 2 step,
my humps, Durch den monsun, Schrei, Freunde bleiben,
Der letze tag, Wenn nichts mehr geht, Gehen meinen
willen, Ich bin nicht ich, Unendlichkeit, Jung und nicht
mehr jungendfrei......
Luda sam za: Školom(hahhahaha), TOKIO HOTELOM
.................
Volim:Billa, Tokio Hotel, jagode, prijatelje, papige,
kornjače, pse, mob, mp3, komp,.......
Nemogu bez: Prijatelja, kompa, Tokio hotela,
glazbe, moba, mp3,......
Naj frendovi: Dorotea, Domenika, Ljerka(Ivana),
Kikica, Nora, Svjetlana, Đapić, Ziki,........

To bi bilo sve!!!!!!!!!!



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Blogovi koje čitam

Moja sestra isto luda za TH



Da vidimo kolko vas je bilo!!!!!!
Counter
Counter