...Highway to Hell...

petak, 16.03.2007.

ovo ce biti jedan jako,jako dugi post..pa samo čitajte..

hey..piplsi..imam tolko novosti..
pa ka pocnem..
Poznati parovi: JA & KRUNO i KIKA & NINO napravili smo si bloga...weeee....adresa vam je 2loves.blog.hr ili jednostavno stisnite ovdje .. haha...dojdite malo do toga bloga..i dajte .. komentirajte nam nekaj...;)..toga bloga smo si fčera napravili..(ja i nino smo napravili)..a ja sem dizajna....kaj nej je super..??..meni je bas great..;)..boxe smo si vec nekak sredili...ali budemo jos nekaj napravili..;)je i ja i petra imamo bloga...od pršole subote...adresa vam je b3stfri3nds.blog.hr...pa i to posjetite..i tu isto komentirajte..jaj..moram napisati novi post..jer petra nebre..nejma ona interneta..tak da..dok bude pre meni budemo pisale poste...a to bude vjerajtno v subotu ili nedjelju..,=)..jaj jedva cekam sutra...a pogotovu nedelu...ja,kika, eva,petra i valjda jos nesci... budemo isle na utakmicu tu v srediscu...igraju sredisce i vratisinec...to moram iti glet..;)
od poznatih igraju:
s sredisca:LUKA(my buraz), DANČ( s raz.zakon je) i nišći drugi..haha.
a s vraisinca: NIŠĆI (haha) ...
tak da moram to iti glet..mislim..i buraz mi igra..
a i danč..kaj bum ga tam malo zajebovala...haha...
jer me vec tej tjeden tak raspizdil...
A pogotovo v srejdu.
Poslušajte kaj je bilo.
Meli smo glupe sate kak i navek.jooj.I među tejm satima je bila i povjest.učitelj je dušika.joj...na kraju sata(bilo je 3 mnute do zvona) polgarica me je nekaj trebala.a jbt..i ona me je pozvola a ucitelj je roun janju pital za ocjenu. i kak ovaj veli : ROŽMAN! ŠTA TO RADIŠ!?!?ODMA PRED PLOČU!! prvo sem nej štela iti jer iamm več jedenice s povjesti..i ono..dojdem ja pred ploču i nej sam mejla pojma kaj bu me pital..i veli mi : NASTAVI DALJE ROŽMAN ... i ja ga onak pitam A O ČEMU OPČE GOVORIMO?!?...a on meni veli: JEL SE TI TO JOŠ SADA I GLUPIRAŠ.!??!.. ja velim.. NE...PA AK NEZNAM KAJ PITATE... i poslal me je na mesto..ma on je..tak..nit neznam kaj mi je zapisal..lol..onda dok smu išli dimo sam bila tak živčana na jega..nej sam ga mogla poglednuti..jooooj...te sem došla dimo..i normalno kaj sem išla na icq...i danč mi veli kaj ima novoga posta na blogu.a jbg..morala sam iti procitat.....no to bole da ne govorim kaj je pisalo i zakaj sem se onda na njega raspizdila...ma taj dan...eh.. i onda bilo je oko 11 sati navečer..kad mi dominik napiše KAJ JOŠ NE SPIŠ??' a ja ono sva živčana i on me je jos pocel zajebavati...ma onda sam se još tak raspizdila na dominika ... joj...i još denes sem malo živčana...još mi malo tre kaj dubim POPIZDITIS..JOJ..skor da sem dobila..jako malo je trebalo...no kaj ve nastavim s malo sretnijim temama...Denes je prije škole bila kika pre meni..nekaj smo delale za hrvatski..;)ali smo i normalno surfale...kaj pa mi nebi..;)jaj i tej tijeden bilo je tak zakon..ljudi imam nove fotke...budem ih i stavila...jaj tak su zakon...a koje mi gluposti delamo v rezredu...evo...naprimjer denes smo spotrli vrata...opče su se nej dala zaprti..ljudi mi smo tak fukjeni...joj...a fčera pa smo ja i danč..(a ko bi drugi)... znate ono kaj smo se posvadili....kaj sem bila jako živčana..v školi sam ga izazivala na boxing..i on mene udari v ormar( a gore na ormaru su bile staklene flaše kaj su delali mali s 3 razreda) i dok je on mene porino na ormar...jedna plaša se počela nuhati..i ono..2 cm polek mene je pala...i spotrla se...bum vam stavila na kraju posta sliku de je to pometao..haha .. kak je smejšen...i eva je donesla digitalca v skolu .. pa smo se slikali...jaj na jednoj sliki sem tak smejsno ispala...omg...to bole kaj ne vidite..nit u nebum dejla jer sem jako smejsna...haha..a stvarno..koje mi gluposti radimo.. to vam je uzas..bole kaj neznate...i v pondelek nem skoli...weeee....jer idem na natjecanje s atletike..mislim ne hodam na atletiku...ali idem jer mi je ucitelj tak rekel... ideju i NINO i DANČ .. ja bum bezala 600 metri..jer to ja najbolje radim ....od svih sedmari...;)weeeee...ja sam the best...haha...i fčera smo ja i moj buraz luka...naravno slali e-mail na đuboks...radio 105...ak neznate... mail vam je info@radio105.hr tam morete slati i vice dok je vicoteka...narvno ja ih onda šaljem najmanje 10...to mi je tak zakonn... i sutra dojde moja evika kaj mi donese slike s skole...kak su super..i na tjelesnim smo slikale... i narvno dojde jos kaj napravimo plakata s fizike..naslov bude TLAK... a podatke te budemo najsle na netu...weeee..jedva cekam..i upravo radim dizajn za moju malenu eviku..meni je to nabollji dizajn do sad...barem slika je the best....ono..tak mi je forrraaaaaaaa....weeeeeeee...a i joj je zakon...denes v skoli je tak skakala na mene..ponorela je.. to ste morali videti...weee....zakon smo ljudi..
A ve idu tu i slike...
ljdu slike si povecajte ili si zemite cvikere..;)
prvo bum dela de smo ja i benđamin..(beni):sem ga skoro zagutila...haha...=)
je ljudi ..to sem vam ja..tam gore...ma bute vec nekak sluzili..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A tu vam je i Danč koji je pometao staklo kaj je spotro..i ja sem nej nikaj kriva..on je mene tresno v ormar i on je kriv..haha..:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ne tej sliki doli smo ja i cmrga..haha...to smo se slikali pred tjeden i pol ali sem ve tek dobila sliku od petre...a glavno kaj ju imam...pa evo..i levo je cmrga..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A ide jedna slika de smo ja i kika...ja sem levo..to je bilo na tjelesnome..;)..to nas je evika slikala..i rekla sam joj kaj nam obavezno slikne..kaj budu se nam patike isto vidle..pa gledite..koje patike..zakon(jer su krunchekove..=)..sam ..)pa evo slike:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E tu su vam samo noge malo blize...hah..povecajte...ili si zemite cvikere..ha smjesne noge imamo..haha...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo ...uh...jako sam se namucila napisati ovaj post..pa evo.nekak si procitajte...haha...
to je to..pusa kruncheku..

pozZz

16.03.2007. u 22:20 • 147 KomentaraPrint#


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..