...Highway to Hell...

nedjelja, 19.11.2006.

NOVI BLOG JE SPREMAN!

E ljudi,ja sam napravila novi blog zato je mi je on stari nekaj štekao u boxevima i postovima i ja sam onda odlučila napravit novi.

Prvi post na ovom blogu je o dvemu pa si pročitajte:


Jučer smo bili u čakovcu...mama si je kupila istoga moba kak i ja sam kaj je pink...gledajte:
MOJA: . . . . . . . . . . . . . . . . Mamina:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
A oba dva su mi baš fora..Seka mi je dobila isto novi mob motorolu v220...a i taj mi je baš cool:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I taš te boje je dobila...lol...i kaj vam velim damjanu ssam napravila novi blog pa ga možete pogledat i komentirat...lol...Malo prije sem došla dimo...užas...od 3 sem bila pre Petri s Evom...Delale smo plakata z Vjeronauka...lol...neje baš nekak ispao ali bo valjda ok...lol...ma nema veze...došla sem dimo i odma sem pojela 2 kruhe..lol...tak sem bila lačna...i odma na net surfat...lol...da i jučer sam gledala Image Hosted by ImageShack.usi neznam zakaj su svi mislili da je danas ...danas je sam repriza a ne LIVE...a nisam do kraja geldala pa ću sada i čula sam da su srušili rekord!:
evo nekoliko fotki:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...i nemam još kaj za napisat valjda bo drugi pot nekaj več toga na postu..llollll...ayd ppozzz!!!čujemo se drugi put!i pozadina ona stara mi je bila dosadna pa sam stavila ovu...lol...pozZz"""!!!
I sam kaj na kraju stavim sliku de smo ja i Igor gore:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I još si tu moram boxeve sredit , i tak ,aydbok! i pišite mi koemntare!


19.11.2006. u 11:05 • 57 KomentaraPrint#


  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?



Arhiva postova:

Naučite radit dizajne...
..Rezultati anketa..
..Find MSN password..

Visitors od 2.9.07
Hit Counter



Klikni ako želiš saznati nešto novo!

MSN : acdc292@hotmail.com

Maile mi šaljite na acdc292@net.hr


ljudof on lajn

















Ja sam
-Za prijatelje Tinchy, a za vas Gospođa Tinasmijeh
-Još uvijek mlada, luda, zaljubljena..(?)


Nekaj korisno.. (?)

moj
"normalni" blog
moja budučnostrofl



Skopirajte si ovaj kod dolje na svoj blogec bilo gdje ochete:D
Tinchy design







Po meni jedini bolji dizajnovi od mojih..