tina_dnevnik

21.01.2007., nedjelja

no name

pregledavajući malo blogove na internetu (mislim na hrvatske blogove), došla sam do zaključka da smo mi hrvati jedna jako netrpeljiva nacija. pa na svakom drugom blogu netko je rekao: ubit ću ga, ubit ću ju, prebit ćemo ih. i to još ne bi bilo ništa da to napiše netko od 25 godina koji je ipak malo više stari prošao u životu ali kad vidim da to kaže jedna cura od 13 godina, onda mi to sve izgleda poremećeno. ta cura je napisala da je frendici njenoj nešto slučajno izletilo što zapravo i nije toliko bitno, ali ajde, ide ona nju izmlatit, tek toliko da joj 'pokaže svoje'. ma daj ajde. ili, još su mi bolji blogovi koji imaju riječ 'hools'. kao, to su neke opake face, sad bi čovjek pomislio da je to neki tip ono nacist, rasist ili nemam pojma što, a skužiš na kraju da je to cura od 11 godina koja samoj sebi daje pridjev 'hool' zato što ne posluša svaki put mamu kad joj ova nešto naredi da napravi po kući. isuse bože. i još ima cvjetiće na bloge i neki pointer sa leptirićem. ma daj ajde. nisi ti ni h od hool. pa kako se ta usrana djeca danas odgajaju? ajde kćeri molim te operi suđe? nećeš? dobro, neću ponavljat ponovo, strah me da me ne ubiješ na spavanju. jebote kako su ta djeca razmažena, to je čudo jedno. kad vidim kako neki u sedmom, šestom razredu dobivaju 50 kuna dnevno za 'marendu', slabo mi je. ja cijeli osnovnu nisam dobila ni jedne jedine jebene kune za marende. nije mi ni palo na pamet da bih slučajno zapalila. da sam i htjela i počela pušit, ma odakle bi ja skupljala pare za cigare??
meni sve sada predstavlja velik trošak, tako je uvijek bilo i tako će uvijek bit. meni je dat 50 kuna za uvezivanje jako velik trošak jer nemam nijednog sponzora, mamicu i taticu koji bi mi platili stan, hranu, odjeću, obuću. štedim mjesecima da bi si kupila marte, i mogu se samo nadat da će mi trajat 5 godina kao što svi kažu da mogu toliko izdržat. kakva god da sam bila dok sam još bila sa svojima, nikad nisam bila nezahvalna za pare koje sam dobila. znam koliko je značilo da ja mogu uzet deset kuna svaki dan za marendu i neizmjerno sam zahvalna mami i tati što su mi to omogućili. mislim da ih zato i volim toliko. nikad nam nije bilo lako, ali oni su se uvijek potrudili da mi to ne osjetimo. štedili su na sebi da bi dali nama. i to nikakve pare svijeta ne mogu nadomjestit tu ljubav. i zahvalna sam im što su me odgojili jer su me odgojili tako da znam da do uspjeha treba doć na pošten način. i znam da nikad ne mogu dobiti sve što želim. ne smatram se razmaženom, nikad nisam dobivala više od mojih osnovnih potreba. i to mi je nevjerojatno dobro. jer znam se borit za ono što želim. zato mi se sere od ove bogataške djece koja se rađaju sa zlatnim govnom u guzici i do sedme godine života su već prošla cijeli život, imaju 8 mp3-a, tri televizije u sobi, dvd, kompjuter, četiri mobitela i nemam pojma kojeg sve vraga nemaju. ne kažem ja da ne bi bilo lijepo imat sve to. novac definitivno utječe na sreću. i može netko srat suprotno koliko god želi i istovremeno se vozit u svom bmw-u.
nema problema, ako je tebi toliko ružno, daj mi svoj auto, pa ću ja bit nesretna u bmw-u. samo netko tko je masno bogat od rođenja može bit toliko usrano jebeno licemjeran. netko tko ne zna šta je to kad robu kupiš dvaput na godinu a obuću jednom, neka se istog trena pokopa i ne dolazi mi na oči sa svojim usranim mišljenjem. mora da je lijepo kad te stara sama pita trebaju li ti pare da si nešto kupiš. jako dobro, a. ne znam kad je mene pitala. zašto se netko, ako je bogat, ponaša svisoka prema meni 'običnoj siromašnoj smrtnici'?? šta taj debil/debiluša misli da je prošao više u životu jer je u djetinjstvu imao 18 dadilja pošto mu staraca nikad nije bilo doma? nikad nije dobio 'majčinske ljubavi'? e pa pička vam materina svima, niste bolji od mene jer ste bogati! ja sam stoput bolja od vas jer ja mogu živjet sa sto kuna tjedno! nije mi uopće briga tko se slaže ili ne slaže, nije mi bitno ni najmanje jer ja znam istinu i koliko sam se mučila da bi ja došla i do ovog malog što imam sad u životu.
zapamtite. niste bolji ni od koga. ali nitko NIJE bolji od vas! nitko nije bolji od mene. a ja sam super. jer se Volim

- 01:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

pomalo o životu i svemu ostalom

Linkovi

taj dan
će svima doći
i tužno ću sjest i plakat
sjedi sad tu
i sjeti se
kako divno je
bilo taj dan
o kako cvjeta ružmarin
sad ideš ti
sretno nek' ti bude
i tada sjeti se
dana kraj jezera
o ptice pjevajte
njemu sreća je
jedna tužna mandolina
svira nama
dok odnekud čuje se
pjesma
to pjeva je on:
''Anđeli, anđeli''
svirajte mi noćas
nek se zna
gdje odlazim ja
ljubavi moja ostaj mi dobro
gledaj kako idem ja
ptice nek' pjevaju
smrti se ne bojim
sreća meni neka bude
anđele moj, anđele moj
zauvijek, rekla si

J.D.