Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
...VII deo... - My hpff diary - Blog.hr

srijeda, 21.05.2008.

...VII deo...

Probudila sam se u 7:30. Danas je prvi dan nastave. Na brzinu sam obukla odoru i uputila se prema kupatilu. Tamo me je dochekao niko drugi nego Diyala.
- Hey, Diyala!
- Hey, Tina! Kaxi?
- Super. Ti?
- Takodje. E... da ti predstavim nekoga... Ovo je Bellatrix Black, ali zovi je Bella.
- Drago mi je. - rekoh pruzajutji ruku.
- Takodje. - rekla je Bella i nasmeshila se.
- Devojke, hajdemo sada. Zakasnitjemo na doruchak, a ja sam uzasno gladna. - rekla je Diyala.
- Aha... Idemo... - rekoh.
Razdvojile smo se pred vratima Velike dvorane, one su otishle za sliterinski sto, a ja za grifindorski. Sela sam i odjednom je ispred mene proletela sova i bacila mi nekakav paket. Na paketu je pisalo "Za Tinu".
- Hey, sis! - rekla je Em.
- Hey!
- Shta ti je to?
- Neki paket...
- Shta chekash? Otvori!
- Evo...
Razmotala sam paket. u njemu je stajala nekakva kutijica. Kad sam je otvorila unutra je stajao mobilni telefon. Nokia n95 koliko sam prochitala. Tu je takodje bilo i pismo. Izvadila sam ga.
Tina, ovo je poklon od mene, da bi mogli da razgovaramo i kada nismo jedan pored drugog. Moj broj je 064/5454-756.
Suzy.
P.S. Nadam se da umesh da rukujesh mobilnim ;).

Svi su se zadivili kada sam izvadila telefon iz kutije. Em je rekla:
- Blago tebi! Hotju i ja mobilniiiii... Shto ja nemam tako dobre prijatelje...
- Ne lupaj, molim te... :)
- Ok... Shto ne pozovesh Suzy?
- Evo, samo da doruchkujem.
- Oket... Mogu li ja kasnije pozvati mamu?
- Naravno...
Doruchkovala sam na brzinu, kada sam zavrshila istrchala sam napolje. Usput sam se sudarila sa Oliverom. Mobilni mi je ispao, poklopac se otvorio i ispala je sim kartica i baterija.
- Oh, sranje... - Procedila sam kroz zube.
- Oh, izvini Tina. Dozvoli da pomognem - pruzio mi je ruku i pomogao da ustanem. Potom se sagao i pokupio sve delove mobilnog telefona i sklopio.
- Hvala...
- Nema na chemu...
- E, sad moram da idem... Vidimo se...
- U redu.... Tjao!
Nashla sam mesto gde nikoga nije bilo i pozvala 064/5454-756. Suzy se javila.
- Suzy?
- Tina! Kako si ?
- Super... A vi ?
- Sjajno! Samo nam ti nedostajesh...
- Heh... I vi meni...
- E... Nisam trenutno u stanju da pricham... Trchim na chas... Chujemo se?
- Naravno! Ljubim te... Pozdrav!
- Ae tjawo!
Prekinula sam. Otrchala san do grifindorskog d. boravka. Ushla sam u moju sobicu, sklonila mobilni telefon i uzela knjige. Prvi chas su napici sa sliterinom... Taman tju sve lepo da ih osmotrim... Rekli su mi da su oni najgora kutja, mada je meni Diyala potpuno ok. I Stefan, Bellu josh nisam upoznala lepo :)
Otishla sam u tamnice... Rekli su mi da su chasovi tu... Sela sam za sto... Raspakovala knjige... Uvek sam volela napitke i dobro su mi ishli... Videtju kako tje sada biti... Skoro svi su stigli... Sachekali smo josh neko vreme. Stolovi su vetj bili puni. Bacila sam pogled na sliterince. Bio je tu onaj dechak koji je mnogo lichio na Marka... Draco... Pored njega su bili neki dechaci, dva uzasno debela... Taj Draco mi je uputio pogled... O Boze... Pa on ima potpuno isti pogled kao Marko... Ah... Posle nekog vremena sam shvatila da buljim u njega i odmah okrenula pogled. Videla sam Diyu i Bellu, mahnula sam im. One su mi otpozdravile. Ushao je nastavnik. Proshao kroz uchionicu dok mu se vijorio plasht. Izgledao je veoma mlado.
- Chuo sam da imamo novu uchenicu... Neka ustane...
- Vi ste...?
- Ja sam Tina... Doshla sam iz Quenissa, shkole u Shvajcarskoj. Takodje za charobnjake i veshtice.
- U redu. Dovoljno je. Sedi dole. Danas pravimo ljubavni napitak. - Svi su pocheli da aplaudiraju. - Uputstvo i sastojci se nalaze na tabli. Imate sat vremena. Vreme kretje sad!
Brzo sam prochitala sve sa table i sve spremila. Pochela sam da pravim. Kada sam zavrshila napunila sam tri epruvete. "Zatrebatje..." - pomislih. A tada napunih josh jednu epruvetu i odneh je na profesorov sto. Bila je tachno onakva kakva je trebala da izgleda.
- Ostavi to ovde. - rekao je profesor.
Ostavila sam i otishla. Malo kasnije josh nekoliko njih je zavrshilo. Ostavili su napitke.
- Oni koji su zavrshili mogu da idu. Pokupila sam stvari i uputila se ka jezeru. Sela sam na klupu i pogledala raspored. Sledetji chas su bile Chini sa Slytherinom... Dvochas... Odjednom je neko dotrchao iza mene i poklopio mi je ochi.
- Pogodi ko je!
- Em?
- Greshka.
- Diyala?
- Dap... Kako si? Osvojila si 50 poena zbog napitka. Chestitam.
- Hvala. A ti?
- I ja... Volim napitke :)
- Takodje...
- E sad moram da bezim... Vidimo se...
- Ajde tjawo - rekoh.
Prishao mi Morbus.
- Hey!
- Tjao, Morbuse!
- Kako si?
- Ok...
- Osvojila si nam 50 poena!
- Chula sam...
- Heh... nego... trebalo bi da krenemo na chini... hotjesh sa mnom?
- Ok... :)
I tako smo krenuli... Usput smo sreli Bellu i Diyalu sa nekom devojkom. Upoznali su me sa njom. To je Ginn Loo Loo. I tako smo nas petoro krenuli zajedno na chini. Dva chasa dosadjivanja... Posle toga sam pogledala na raspored... Dva chasa... Nichega ! Ah... Divno... Posle toga tju itji na preobrazavanje... Otishla sam do biblioteke da uzmem knjige koje su mi potrebne za domatji... Nemam puno domatjeg, ali bolje da mi se ne gomila... Sve sam zavrshila za prvi chas. Onda sam otishla do jezera, a na moje iznenadjenje tu su bili Diyala, Bella, Ginn, Morbus i (?) Oliver! Nisam znala da se Oliver druzi sa njima... Svejedno, Oliver mi je prishao...
- Hey, Tina! Hteo sam da ti kazem neshto...
- Reci...
- Pa, danas u 20:00 pravimo audiciju za novog tragacha i udaracha, pa ako zelish...
- A da li imate audiciju za chirlidersice ?
- Pa... ne...
- Nemate ?!
- Ne...
- Pa to morate da imate !!! Hey, napravitju ja to!!!
- Wow! To bi bilo sjajno!
- Aham...
- Pa... Mozesh li to da uradish ?
- Naravno !
- Ok...
Otishla sam u d. boravak. Bio mi je potreban papir. Kada sam ga pronashla pochela sam da pishem.
Devojke iz Gryffindora! Vazno obaveshtenje! Potrebne su chirlidersice ! Audicija je vecheras u 18:00 ! Dodjite svi koji to zelite ! Sretjno !

P.S. Treba nam 14 chirlidersica...


Tada sam iskoristila magiju povetjavanja i uvetjala taj papir. Sada su dimenzije bile veeeelike... Zakachila sam taj papir pred ulaz za hodnik koji vodi do zenskih spavaonica.
Tada sam spakovala knjige iz preobrazavanja i odjurila na chas. Bio je sa hufflepuffovcima. Ne znam nikoga odatle. Kada sam ushla u uchionicu ugledala sam Morbusa i dovukla se do njega. Sela sam pored njega jer nisam zelela da sedim pored neznanaca. Posle nekog vremena dojurio je Oliver.
- Tina, oslobodjena si nastave! Ti organizujesh audiciju za chirlidersice tako da morash da uredish teren!
- Aha... Ok... Super!
Otrchala sam na teren. Na brzinu sam se zagrejala. Vezbala sam neke skokove i pokrete. Vreme mi je proletelo. Oko 17:45 se vetj nakupilo dosta uchenica. Od onih velikih koje su sedmi razred do onih najmanjih, prvi razred. Mislila sam da je vreme da pochnemo.
Sva imena su se nalazila na mojoj listi poredjana po azbuchnom redu.
Prozvala sam prvu devojku.
Izashla je pomalo stidljivo, ali je igrala fantastichno, odmah sam upisala 10!
Pa onda sledetja koja i nije bash tako dobra...
I tako sam prozivala mnooogo devojaka... Doshlo ih je ukupno 300... Bilo mi je veoma teshko da odaberem najbolje, ali sam ipak uspela. Sve su bile perfektne. Zahvalila sam se svima i poslala ih u svlachionice. Odabranih 14 devojaka sam ostavila na terenu.
- Devojke. sutra u 19:00 na teren.
- U redu ! - rekle su sve u jedan glas.
- A sada idite u svlachionice. Dovidjenja!
Izlazile su sa terena.
- Hey, super si ih odabrala.
- Oh, nisam te primetila. Hvala.
- Nema na chemu.
- Olivere, sada je vasha audicija. zar ne ?
- Da. Idi presvuci se...
- Ok...
Presvukla sam se. Posmatrala sam audiciju. Mnogi su bili zaista dobri. Bila sam toliko umorna da sam zaspala na stolici u publici. Kada sam se probudila bila sam u nechijim rukama. To je bio Oliver.
- Nosim te u d. boravak. Nemam pristup tvojoj spavaonici.
- Hvala.
- Nnch.
Posmatrala sam mu lice. Bilo je prelepo. Posmatrala sam svaku kapljicu znoja koja je klizila niz njegovo lice. Stigli smo u d. boravak. Pozdravili se i otrchala sam u spavaonicu. Ponovo veoma umorna. Odmah sam zaspala...

21.05.2008. u 16:03  8 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Evo prvo moja porodica :)

Image hosted by servimg.com
...Tata-Michael...

Image hosted by servimg.com
...Mama-Jessica(Jess)...

Image hosted by servimg.com
...Sestra-Emily(Em)...

Image hosted by servimg.com
...Ja-Tina...

E sad... likovi :)

Image hosted by servimg.com
...Diyala...

Image hosted by servimg.com
...Bellatrix Black...

Image hosted by servimg.com
...Zoka...

Image hosted by servimg.com
...Suzy...

 

Linkovi

Diya...

 

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad