Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
...I deo... - My hpff diary - Blog.hr

četvrtak, 10.04.2008.

...I deo...

Tako sam tuzzna... Napushtam Queniss, selim se u neki tupavi "Hogwarts"... Napushtam sve moje prijateljice... I dechka... Pa, sve mi je tamo... Ne znam kako tju uspeti da prezzivim ovo... Valjda hotju... headbang Zashto bash mene moraju ovoliko da muche? Prvo nisam mogla da idem u charobnjachko selo, a sada ovo... Ah... Zzivot je tako surov... Mrzim moje roditelje!!! Raspravljali smo se mesecima, ali njima kada neshto dodje u glavu ne mozze da izadje... Ah... MRZIM IH!!!burninmad Umretju!!! Nema vishe svrhe za zzivotom... Chetvrta sam godina!!! Ostalo mi je josh samo 3, a oni me premeshtaju... cry Znam da suze ne vrede, ali ipak... Jedina osoba kojoj sada mogu da se poverim je moja sestra... Ona je druga godina... Drago mi je shto je imam... Ali... Ni njoj ne mogu... O premeshtaju ne smem sa njom da pricham... Zabranili su mi ovi moji... Uzzas... Pa, valjda tje joj uskoro retji... Hogwarts Express kretje sledetje nedelje... Msm, ko su oni da odluchuju o mom zzivotu?!?!?! Zashto uvek mora neko nenormalan da se nadje... Image hosted by servimg.com

Ah... Ne mogu vishe... Smuchio mi se ceo ovaj zzivot... Msm, da li tamo uopshte ima chirlidersica? Chirlidersica sam vetj 3 godine... I volim to... Valjda tje ga biti... Uhhh... Moj zzivot je gotov cry...

10.04.2008. u 15:41  6 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Evo prvo moja porodica :)

Image hosted by servimg.com
...Tata-Michael...

Image hosted by servimg.com
...Mama-Jessica(Jess)...

Image hosted by servimg.com
...Sestra-Emily(Em)...

Image hosted by servimg.com
...Ja-Tina...

E sad... likovi :)

Image hosted by servimg.com
...Diyala...

Image hosted by servimg.com
...Bellatrix Black...

Image hosted by servimg.com
...Zoka...

Image hosted by servimg.com
...Suzy...

 

Linkovi

Diya...

 

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad