Moji Linkowi

Ivanchy

Pravila

1. Ne vrjeðajte moj blog
2. Ko ostavi kratki komentar(SLJEDEÆI PUT MORA OSTAVITI 20 KOMOVA, KAD VRAÈAM DOBIJU DUPLO).
3. Ako imate ideju o èemu da pišem slobodno mi predložite u komovima
4.. Ne psuj na mom blogu
5. KOME SE NE SVIÐA NA MOM BLOGU NE MORA DOLAZITI I NE MORA KOMATI. JER TAKVE NE TREBAM, A POGOTOVO ONE KOJI ÈE PAMETOVATI.
6.uživaj te
KOME SE NE SVIÐAJU PRAVILA, NE MORAJU MI DOLAZITI NA BLOG.
KISS
7. NE PIŠI GLUPE I DOSADNE KOMOWE.
8. NE ŠALJI LANCE SREÆE..
9. SMIJEŠ ODBROJAVATI, AKO UZ DO ODBROJAVANJE NAPIŠEŠ TEKST
10. NE PIŠI TOÈKICE, AKO NEMA SADRŽAVAJA.


Image and video hosting by TinyPic

< sijeèanj, 2009 >
P U S È P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (1)
Sijeèanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (55)
Studeni 2008 (60)
Listopad 2008 (152)
Rujan 2008 (154)
Kolovoz 2008 (423)
Srpanj 2008 (266)
Lipanj 2008 (191)
Svibanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI yEp :-: NoPe

by mala zvijezdica Tea dizajnira

Image and video hosting by TinyPic
free hit counter

hit counter

sto mislite o mom blogu?
zakon
cool
o.k
moze bolje
najbolji
samo da radis dizzove bilo bi super
  
pollcode.com free polls

petak, 09.01.2009.

°°°°°°°°°°°°new°°°°°°°°°°°°postek°°°°°°°°°°°°

roflrofl°°°°°°°°°°kao što naslov kaže stiže nowi postek.°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°SAMO DA KAŽEM NAGRADNA IGRA JE ODAWNO ZAWRŠILA...°°
°°°°°°°°kod mene ime puno nowosti....°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°sad slušam glazbu na mobu.°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°ZAHVALE:°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
°°°°°°°°°°°°°°°°°hvala wam što ste mi dali 311 komova.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ZNAM RADITI AVATARE PA AKO WAM TREBA OTWARAM NARUDŽBE NA OWOM BLOG-U.
SADA DOK NEMA ŠKOLE NARUÈUJTE AWATARE, JER KADA POÈNE ŠKOLA U PONEDELJAK 12.1 ÈU WAM JEDINO BITI NA KOMPU, A OSTALE DANE NEÈU SWE DO PETKA, OSIM AKO ŠKOLA NE BUDE ODGOÐENA NA TJEDAN DANA...
NEZNAM KAJ DA PIŠEM PA ŽELIM DA MI I U OWOM POSTU OSTAWITE 300 KOMOWA JER ÈU WAM SADA STAVITI NEKE SLIKE I NE PIŠEM SLJEDEÆI POSTEK DOK OPET NE DOBIJEM 300 KOMOWA.. KISSS








A LJUDEKI KAJ IMA KOD VAS?
KAKO STE MI?
kod mene puno ima svašta kad bi vam prièala bilo bi puno..
super sam...
°°°°°°°°°EVO DA VAM PREPRIÈAM SVOJU NOVU GODINU°°°°°°
TREBALA SAM IÆI U ZAGORJE, ALI FRENDICA MI JE BOLESNA IMA TEMPERATURU PREKO 39°C, A ŠTA JOJ MOGU..
išla sam u Osijek proslaviti novu godinu i bome je bilo nezaboravno...
išle smo sestrièna i ja u Èepin kod druge sestriène(MOJE) i onda smo nas troje išli u grad i svi troje smo se napili mi smo ludovale po Èepinu to je bilo ludilo,ali nemogu reèi da se nismo razbile kad smo se razbile ko bundeve.hehehehe. bio je to pravi reality šou(hahaha).mi smo vam bile mrtve pijane, ni ne smijem vam reèi šta je bilo u jednom kafièu(O MOJ BOŽE).U KOMOVIMA ME NEMOJTE PITATI ŠTA JE BILO U KAFIÈU, JER VAM NEÈU REÆI..
AKO ŽELITE AVATAR NEANIMIRANI(ZNAM RADITI, A ZNAM ANIMIRANE, ALI MI SE NEDA HEHE). MORATE REÈI OD KOGA ŽELITE, JER RADIM SAMO OD POZNATIH OSOBA I RECITE MI KOLIKO ŽELITE AVATAR DA NAPRAVIM I RECI ŠTA DA NAPIŠEM ZA KOGA JE...
u 00:30h moje sestriène i ja idemo u grad i bit èemo do 5:30h ujutro, sad èe biti još veæe ludilo u nedelju se vraèam u dalj(mjesto pored osijeka, jer tu živim...). LJUDEKI MOJI U PONEDELJAK POÈINJE ŠKOLA. HVALA BOGU DA POÈINJE ŠKOLA.HEHEHE. na ovom posteku èete se naèitati, jer mi svi kažu napiši dugaèak post, jer tako èeš dobiti više komowa. roflroflroflroflroflrofl
ja bi voljela napraviti reprizu od nowe godine baš je bilo fora, ali naèekat èu se do sljedeæe nowe godine..
E LJUDI IDEM JA
VELIKI POZDRAV
I AKO ŽELITE AVATAR NEANIMIRANI(ZNAM RADITI, A ZNAM ANIMIRANE, ALI MI SE NEDA HEHE). MORATE REÈI OD KOGA ŽELITE, JER RADIM SAMO OD POZNATIH OSOBA I RECITE MI KOLIKO ŽELITE AVATAR DA NAPRAVIM I RECI ŠTA DA NAPIŠEM ZA KOGA JE...



| Komentari samo....(160) | print | reload |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.