Moji Linkowi

Ivanchy

Pravila

1. Ne vrjeđajte moj blog
2. Ko ostavi kratki komentar(SLJEDEĆI PUT MORA OSTAVITI 20 KOMOVA, KAD VRAČAM DOBIJU DUPLO).
3. Ako imate ideju o čemu da pišem slobodno mi predložite u komovima
4.. Ne psuj na mom blogu
5. KOME SE NE SVIĐA NA MOM BLOGU NE MORA DOLAZITI I NE MORA KOMATI. JER TAKVE NE TREBAM, A POGOTOVO ONE KOJI ČE PAMETOVATI.
6.uživaj te
KOME SE NE SVIĐAJU PRAVILA, NE MORAJU MI DOLAZITI NA BLOG.
KISS
7. NE PIŠI GLUPE I DOSADNE KOMOWE.
8. NE ŠALJI LANCE SREĆE..
9. SMIJEŠ ODBROJAVATI, AKO UZ DO ODBROJAVANJE NAPIŠEŠ TEKST
10. NE PIŠI TOČKICE, AKO NEMA SADRŽAVAJA.


Image and video hosting by TinyPic

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (55)
Studeni 2008 (60)
Listopad 2008 (152)
Rujan 2008 (154)
Kolovoz 2008 (423)
Srpanj 2008 (266)
Lipanj 2008 (191)
Svibanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI yEp :-: NoPe

by mala zvijezdica Tea dizajnira

Image and video hosting by TinyPic
free hit counter

hit counter

sto mislite o mom blogu?
zakon
cool
o.k
moze bolje
najbolji
samo da radis dizzove bilo bi super
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 15.12.2008.

pjesmice

Placem: Ispod mene tece rijeka
Gledam: Uzela te zena neka
Gorim: O srce mi se steze
Tugujem: Jer me nesta stobom veze
Zaboravi: Na noci duge
Zaboravi: Na noci tuge
Pozeli: Da ti se izbrise moja sjena
Molim te: Nesjecaj se mene i mog imena
Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli ...
Zasto na rastanku suze krenu
za sada je tesko reci sad idi od mene
zasto svaka minuta poslije te boli
zasto je tesko reci ma ja te volim
Znam da sam za tebe balavica
zato ti i pišem pjesmu ovu,
da se sjetiš jedne male
kad potražiš ljubav novu.
Možda ću nekad sa drugim
tražiti novu sreću,
al' tebe
nikad zaboraviti neću.

Možda ću poći s drugim
možda ću i nestati
s ovoga svijeta,
al' ti se sjeti balavice
koja je imala samo 14 ljeta.

Sad ZBOGOM prva ljubavi
ZBOGOM kažem zadnji put,
više se nećemo sresti
i nemoj na mene biti ljut...

Slušam glazbu vjetra,
to zapravo vjetar plače.
Mislim da te mrzim,
a volim te sve jače.



Ako me bude trazio, recite mu da sam umrla.
...Ako bude trazio moje tijelo, recite mu da sam izgorjela..
..Ako bude trazio moj grob, recite mu da je na dnu mora..
..A ako kaze da me volio, nemojte mu vjerovati
..jer on me je ubio..

Da se svidjas mojoj prijateljici to do sada nisam znala.
Kad sam rekla da te volim samo mi je presutjela
Sada places svake noci ni mom srcu nije lako.
Kad je znala da te volim sto ucini nesto tako.
Iako te ludo volim ja je necu kleti.
Bile smo prijateljice nek se toga barem sjeti..


Voljela sam smedeg decka,
vise nego zivot svoj,
ali sudbina je tako htjela ,
da on vise nije moj.
Ja mu zelim mnogo srece,
neka mu sunce vjecno sja,
al ga nitko voljeti nece ,
KAO STO GA VOLIM JA!!!!



| Komentari samo....(0) | print | reload |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.