Moji Linkowi

Ivanchy

Pravila

1. Ne vrjeđajte moj blog
2. Ko ostavi kratki komentar(SLJEDEĆI PUT MORA OSTAVITI 20 KOMOVA, KAD VRAČAM DOBIJU DUPLO).
3. Ako imate ideju o čemu da pišem slobodno mi predložite u komovima
4.. Ne psuj na mom blogu
5. KOME SE NE SVIĐA NA MOM BLOGU NE MORA DOLAZITI I NE MORA KOMATI. JER TAKVE NE TREBAM, A POGOTOVO ONE KOJI ČE PAMETOVATI.
6.uživaj te
KOME SE NE SVIĐAJU PRAVILA, NE MORAJU MI DOLAZITI NA BLOG.
KISS
7. NE PIŠI GLUPE I DOSADNE KOMOWE.
8. NE ŠALJI LANCE SREĆE..
9. SMIJEŠ ODBROJAVATI, AKO UZ DO ODBROJAVANJE NAPIŠEŠ TEKST
10. NE PIŠI TOČKICE, AKO NEMA SADRŽAVAJA.


Image and video hosting by TinyPic

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2011 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (55)
Studeni 2008 (60)
Listopad 2008 (152)
Rujan 2008 (154)
Kolovoz 2008 (423)
Srpanj 2008 (266)
Lipanj 2008 (191)
Svibanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI yEp :-: NoPe

by mala zvijezdica Tea dizajnira

Image and video hosting by TinyPic
free hit counter

hit counter

sto mislite o mom blogu?
zakon
cool
o.k
moze bolje
najbolji
samo da radis dizzove bilo bi super
  
pollcode.com free polls

petak, 04.07.2008.

vicevi

Šta je plavuša istetovirala ispod pupka?

- Aleja neznanih junaka.

Kako plavuša kopira dokument iz Worda?
Stavi ekran na fotokopirku.

Dolazi čovjek u birtiju sa krokodilom, ugleda ga vlasnik i pita je li normalan, gdje će u birtiju sa krokodilom. Čovjek odgovara: "Dresiran je, ne boj se nista". Vlasnik: "Ma pusti ti to da je dresiran, ko će gostima objasniti da je dresiran"? Čovjek: "Evo pogledaj da neće ništa", skine hlače, izvadi penis i stavi ga krokodilu u usta, zatim ga počne udarati po glavi, a krokodil ništa ne reagira. Vlasnik: "pusti ti to, ko će gostima dokazati, kad ga ugledaju da je dresiran". Čovjek: "Ako meni ne vjerujete, hoće li netko od vas da proba ovo". Svi šute, te se javi plavuša: "Bi ja rado probala samo ako me nećeš tući po glavi!"

Pričaju dve komšinice plavuše i jedna kaže:
Komšinice, kupiću ti zavese za rođendan.
Što?
Da se ne vidi kad se krešeš sa švalerom.
A ja ću tebi da kupim naočare.
Što?
Da vidiš da je to tvoj muž

Plavuša piše pismo sinu.
Dragi sine, Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem.
Ako dobiješ ovo pismo znaći da je dobro stiglo. Ako ga ne primiš javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem. Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš. Neki je dan tvoj otac proćitao u novinam da se po statistikama većina saobraćajnih nezgoda dešava 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je preljepa, imamo čak i veš mašinu,ali ne znam da li radi. Jućer sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo...


Šta se dogodi kada dvije plavuše trče jedna prema drugoj? Razbije se ogledalo!

Kako se zove plavuša za volanom?

Air-bag.



| Komentari samo....(0) | print | reload |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.