tinachville

utorak, 07.06.2005.

Isssss, već je šesti mjesec...još par dana do početka ljetnih rokova...
Da je bar još i toplo..idem danas po vani, i ledi mi se dah...ma, jel to normalno??
Zanima kaj ću s ovim ljetom skemijati...uglavnom, bit će malo specifično... u svakom slučaju, neću si dozvolit opet biflanje preko ljeta.
Kaj inače ima novog kod mene.. ha i nikaj. Meksičke sapunice po dobrom starom običaju.
Razmišljam aktivno koji bi smjer uzela na trećoj godini. Sviđa mi se ideja jedne frendice o upisu managementa uz par predmeta s marketinga..i onda polaganje razlike.. i onda sam manager uz završeni marketing. Kaj se mene tiče, dobitna kombinacija. Hijoj kak si budem fensi u kostimićima s aktovkom..weeeeee (smijem maštati,ne?) Jest da do onda moram još 20-ak ispita dati, ali definitivno mi je to cilj uspjeti, jer brijem da sam definitivno potrefila faks i da mi neće biti teško!
Tak sam si zguštala ljeto...mislim, toplije vrijeme.. suknjice, balerinkice, topiće, a sad je tak fuj


It's on your mind
It's written on your face
It's no surprise
To find you in this place
Your wish is mine
So you dont have to lie
You want it bad
So give my love a try

Your timing's right
Your'e first in line
You've made the right decision

Tonights the night
Lets slip and slide
Get ready to get crazy..


Jel zna itko kaj je to? (bez guglanja molim)

Hm...čitala sam onaj neki blog kaj je sad na naslovnici makajgot.blog.hr... ili tak nekak.. i čitam kak dečko daje recepte i razmišljam kaj bi ja stavila na blog od svojih... i mislim si kak bi definitivno nekaj mogla. E sad... recept za tijesto za pizzu nema šanse da dam (iz subjektivnih razloga ).. .recept za rižu ne dam prije nego patentiram.. pa vam evo jedan recept ta carbonaru koji je meni u par navrata dobro došao,a nije ni originalno moj..pa kuhaj, narode:
dakle, trebate staviti kuhati tjesteninu (kolko hoćete,a ja govorim o količinama za jednu osobu), meni najbolje pašu penne,a vi kako vam drago... za to vrijeme prepržite malo slanine, količina po ukusu..najbolje hamburgera, makar može i pancete...i to dok onaj masni dio ne bude staklast. onda u nekoj zdjelici pomješajte 2 žumanjka, veliku žlicu kiselog vrhnja, veliku žlicu parmezana, malo vegete, mal papra, soli i sitno narezanog peršinovog lista... kad je tjestenina gotova, ocijedite ju, gore bacite slaninu i zalijte umakom.... Vjerojatno ju je već netko i papao, ko nije probao, svakak preporučam, fanstastično je , pogotovo kad uzmete u obzir jednostavnost!! Njam!! Odmah mi se apetit otvorio...


Ali ne idem papati, nego mantrati da sutra bude lijepo vrijeme i spavati.. pPusek svima

- 22:03 - Nešto za mene (2) - Nešto za vas - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius