tinachville

utorak, 13.07.2004.

Neki novi klinci...

Sjećam se, kad sam imala 13ak godina, kak sam znala sa svojim curama kasno popodne, ili rano predvečer šetati gradom. To su bili naši ''izlasci''. Oblačile su se prve uske majice, nosile prve visoke pete, prva šminka..a sve za šetnju trgom, ili odlazak u kino. A kak smo si bile cool onda!! :))
Danas šećem tim istim gradom :) i vidim grupicu mlađih cura...tek propupale, tek ulaze u najluđr godine. Smijale su se, istodobno gledajući sve oko sebe s nekim podsmijehom. Jer su one sad odrasle :) A kolko ih toga još čeka....kaj bi dala da sam na njihovom mjestu.
Osjećam se staro. Imam 20 godina, nepunih,a osjećam se ko da imam duplo toliko. Fali mi ona neodgovornost, to da se drugi brinu za mene, fali mi srednja škola, ljudi koje nisam mogla nikak probavit 4 hebene godine...ali mi ipak fale!!
On je pričao s nekim ljudom koji se bavi (nadam se da sam popamtila) reikijem (?) ili jogom..uglavnom,nekaj duhovno je...i čovjek je ko turistički vodič kroz glavu pacijenta kad se treba osloboditi stresa..pričali su o starim i mladim dušama. On za sebe misli da je stara duša...pa moguće,nevjerojatno kak ponekad ima zrela razmišljanja...kuži sam sebe...ne da se :) Dok sam ja s druge strane nevjerojatno razigrana...meni daš crtiće, šalicu kakaa i dekicu,meni dobro :) i zato me bedia činjenica da ću više nikad neću imati rođendan koji počinje sa 1 ( a dvoznamenkasti je :) ), a da sam u sebi još jedno veliko dijete...bljuv..ja bi radije sad bila generacija koja tek dolazi..počinje živjeti...
idem se ja sad sklupčati u fetalni položaj i spavati prije neg padnem u depresiju...Laku Noć


{P.S. danas sam si konačno uspjela misliti o Njemu- ma, ko te jebe... ....ne moram ni reći da me pola sata kasnije nazvao, prvi put odkad sam se vratila u Vž..jel da?? i ode sve u vodu...ali bolje je ovak... :) bar misli na mene [nadam se] :$ }

- 23:38 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius