tinaaaaa

subota, 18.02.2006.

LINKIN PARK

Chester Bennington, Mike Shinoda, Brad Delson, Rob Bourdon, Phoenix Farrel i dj Joseph Hahn čine grupu LINKIN PARK! Meni naj: čitajte i uživajte!
MIKE: rođen 11. veljče 1977. u Agouri (Kalifornija). Totalni je genij (takstopisac, odličan pijanist, a tek kako crta...mrak)! Čista ludnica (on je napravio omotnicu za album ''Hybrid Theory'')
...JEDINA MANA: strašno je kratkovidan i bez leća nebi prepozno ni vlastitu mamu ispred sebe!
ROB: isto je pohađao školu u Agouri gdje se spetljao s Mikeom i Bradom: Najmlađi je u grupi - rođen je 20. siječnja 1979. U djetinjstvu je učio svirati klavir ali kasnije ga je Aerosmithov bubnjar 7 god. učio svirat bubnjeve i od njega napravio mrak bubnjara. On je jedan od najboljih svjetskih bubnjara (i to ne mislim samo ja)!
MANA: uvijek problemi u ljubavnom životu
I na kraju...
CHESTER: rođen 20. ožujka 1976. U LP je došao posljednji (ali ne manje važan) audicijom! Kad su ga čuli LP-ovci kako pjeva odmah su ga ''ubacili'' u grupu (...pa kad lik ima zaaaaakooooon glas...ma mrak)!!!!!
MANA: kratkovidan kao Mike. Ali ne nosi leće nego naočale-i na stageu ih ne može nositi i uvijek se boji da nebi pao na publiku- al jednom je! he he he
NAJ PJESME (MENI): a place for my head, figure 09., one step closer, papercut, numb, in the end, lying from you, breaking the habit, faint, runaway, hit the floor, nobody's listening, my december...ma sve!!!
Eto to bi bilo ukratko od mene! Ljudi uživajte mi i čujemo se!!!!! LINKIN PARK IS THE BEST!


- 22:51 - Komentari (27) - Isprintaj - #