< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

::O meni::

Ime:Valentina
Prezime:Manje važno
Datum rođenja:06,02,
Mail:valentina.kraljic@skole.hr,
Živim:hrvatskau Brezovcu (najljepše selo u Hrvatskoj)
Razred:7,a
Volim:hrvatsku,rukomet,
nogomet,košarku,sport,tjelesni,dinamo,
milano,prijatelje,dečke,životinje,bebe,...
Ja sam :sretna,nesretna,jakooooooo tvrdoglava,dosadna i ......
Moja naj frendica :Lučka
Imam :dva nečaka (blizanci)i jako ih volim i jedna pusa za njih.

..::Linkovi::..

..::Lucija::.. ..::Martina::.. ..::Dina::.. ..::Veronika::.. ..::Luka Nižetić::.. ..::Lana::.. ..::Poznati::..
..::Zac Efron::..


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


..::Kaka::..


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


..::Rihanna::..


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting<br />
<br />
<br />
                 </p>

<!-- Prvi box kraj -->

<!-- Drugi box -->

  <h3></h3>
<p><br />
<br />
<br />
</p>

<!-- Drugi box kraj -->

<!-- Treci box -->

<!-- Treci box kraj -->

<!-- Cetvrti box -->

<!-- Cetvrti box kraj --></div>
<div style=

nedjelja, 20.07.2008.

Helo peopel

Ey ljudeki kak ste mi sretan?!?! Jo sem vam odlično tak se dobro osječam ka bi mogla zagrliti svemir kak bi to Luka Nižetić reko makar je nej proljeće nek leto je pa kaj ve sretansretan.Al neznate zakaj sem tak srečna !! Pa zutra i dem na more beljbelji to nej bilo kam nek na Virr a to je nojlepše mesto na svejto točno ta kak raj!
Moja teta ima tam tri apartmane pa idemo na tjeden dnij!!! dok dojdemo dimo bodem vam pisala kak je bilo !evo ve morm nekoga pozdraviti več sam nej dugo pijsala pa ve moram ali prvo moram mami čestitati rođendan yesSretan rođendan mamapartyparty,i Martini Karlovčec moram zahvoliti ka mi je posodila cd od simsiv jer se je moj pokvorio fala Martinasretan,a ve poZz Frano i Luki ,Lucije ,Martini V. mahwavesmokinpartyzujosmijeh

Image and video hosting by TinyPic



| komentari (2) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.