< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

dobar,smiješan,cool...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gokreso.blog.hr
vulkan7.blog.hr
www.snootysims.com
gaduradizajn.blog.hr
drvosranja.blog.hr
thesims2.com
evo moji ostali blogovi:
plavamala989.blog.ht
plavamala787.blog.hr
tina556.blog.hr

music box

britney:



black eyed peas:

madonna:
akon:

O meni

Martina,
idem u 4 raz.O.Š. Višnjevac,
imam 11 godina,živim u Osijeku,
Najdraža boja:crna,crvena,
Najbolji prijatelji:Ena,Krešo,Martina,Annamaria,
Nevolim trenutačno nikog
volim Diddl stvari,volim igricu;"The Sims 2 "
Volim Madonnu,Britney Spears,Black Eyed Peas,
imam 2 brata,psa(vuk je.ali maza je.po vrsti je Sibirski Haski).
Eto to je sve
moj banner:
[IMG]http://tina888.blog.hr/img/iss1.png[/IMG]

četvrtak, 05.04.2007.

Malo smiješnih sličica...Pa moram i ja nekad stavit nešto smiješno...

sretan Božić...
myspace layout

myspace layout


Nike čovjek
myspace layout

myspace layout


ovo boli...
image hosting file

image hosting file


ovo još više boli...
Friendster

Friendster


ovomčovjeku je udobno...Friendster

Friendster


Titanic...Images for your blog

Images for your blog


ovo je nešto...Najljepše što su ikad rekli za barbie...Images for your blog

Images for your blog


ovo je najlakša mačkica...Images for your blog

Images for your blog


teško varanjeMySpace images

MySpace images









Eto,to bi bilo to.Nadam se da ste se barem malo nasmijali jer ja sam se gušila....



| Aj pliz mi ostavite komentar(e)!Vaša Tinica (7) | PrInTaJ Troši boju za volju tvoju | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.