ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

dobar,smiješan,cool...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
gokreso.blog.hr
vulkan7.blog.hr
www.snootysims.com
gaduradizajn.blog.hr
drvosranja.blog.hr
thesims2.com
evo moji ostali blogovi:
plavamala989.blog.ht
plavamala787.blog.hr
tina556.blog.hr

music box

britney:



black eyed peas:

madonna:
akon:

O meni

Martina,
idem u 4 raz.O.Š. Višnjevac,
imam 11 godina,živim u Osijeku,
Najdraža boja:crna,crvena,
Najbolji prijatelji:Ena,Krešo,Martina,Annamaria,
Nevolim trenutačno nikog
volim Diddl stvari,volim igricu;"The Sims 2 "
Volim Madonnu,Britney Spears,Black Eyed Peas,
imam 2 brata,psa(vuk je.ali maza je.po vrsti je Sibirski Haski).
Eto to je sve
moj banner:
[IMG]http://tina888.blog.hr/img/iss1.png[/IMG]

petak, 30.03.2007.

Toooooo!!!Napokon vikend!!!!

Nisam mogla dočekat ovaj vikend!!!!!Još ponedjeljak,utorak, i srijeda.....I počinju praznici.
I to sve zbog:KREŠE I ŠTO NEMA ŠKOLE!
to sam jedva čekala.I moram se strpiti još malo.Danas je kod mene bila Martina.Baš je bilo
super!!!!!Prvo smo malo igrale simse,onda smo išle na stranicu stardolli tamo smo oblačile Hillary D.,Britney,Madonnu,Cher...
Onda smo se vani loptale s Matijom,pa je onda on došo kod mene pa smo oblačili opet,onda je on ošo kuć,Martina i ja smo gledale filomve a onda zezale ljude na ulici pa je onda ona otišla kuć jer je bilo 18:35,a treba joj 15 min.od moje gajbe do njene.Baš je bilo kratko,ali sve što je dobro,kratko traje.Šteta.



| Aj pliz mi ostavite komentar(e)!Vaša Tinica (2) | PrInTaJ Troši boju za volju tvoju | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.