Linkovi :)
hells_angel
sayo
ninna
dark....4ever
Image Hosted by ImageShack.us....
ova vještica sam ja...nesam ispala...dobro..heh...vidite v kakvom ja
užasom od cure živim???;)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
...ovo je slika...od Pink...
jaaj...ženska je zakon!!!!
bar meni....obožavam ju...


to sam ja...
bi trebala biti....


Image Hosted by ImageShack.us

AM I A SAINT?
I WOULDN'T SAY SO...
haha:)


I MOJA SVIJEĆA
ĆE JEDNOM BITI
UGAŠENA...



za sve muškarce koji misle da su centar svijeta: ,,drop dead''

06.10.2005., četvrtak

baš sam happy danas....

Image Hosted by ImageShack.us

eey pipl...odlučila sam malo staviti veselije slike jer je jedan dečko....moj frend...rekel da sam tužne slike stavljam pa...heeh...bu bolje....nadam se da uživate,....i mogli bi malo komentare napisati,ne?!??!pussa...pozdraF svima...

- 20:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

hm....tu će se naći sve i svašta...uglavnom nikaj preveč pametno...žal mi je kaj nebrem već s onim blogom delati ali...bit će bolje!!!e i plizz...on kome blog smeta...nek jednostavno ne gleda...i nek mi ne sere po blogu...lepi pozdraF ;)
Cute Stuff For Your Site!

Divine Music







Click here to see more graphics by, CarrielynnesWorld.com




Ja i moja naj frendica petra....
BEST FRIENDS FOREVER!!!!



to smo ja i još neko...
..heh:))




something about me... :)

Ime: Martina
Prebivalište: Savska Ves
Dat.rođ:13.4.1991
Nadimak:tinchika,tina...
Ja sam 8.raz...imam puno želja...neke su se ostvarile neke ne ;)
Naj frendice su mi Dark,Petra,Tina,Mimma,...
Naj frendovi:edek-medek,sayo,bobo,vura,tony,bendžo & lac...
Ljubav:slobodna
Opis:plavo-smeđa kosa,
plave oči,170cm
Image Hosted by ImageShack.us
...luda,sretna,svadljiva...
Životni moto:živi svoj san jer on će postati stvarnost!!!
Volim: izlaziti,pjevati,plesati,svirati,
Mrzim: sebične & dvolične ljude,izdajice...
Ne volim kad mi se laže v oči i kad ljudi sereju po meni,a opće me ne poznaju...
to bi bilo to ;) ...