petak, 25.05.2007.

BIT CE BOLJE OD PONEDJELJKA


Nadam se da ima u ovome istine. danas je zadnji ponedjeljak da sam bila u skoli. Jos samo 2 dana do dana maturanata!!!!
Svi smo toliko cekali taj dan i sad kad je toliko blizu sve je tako tuzno! Svi govore kako je srednja skola nesto najbolje u zivotu, drustvo, prijatelji, najbolje godine, mozes radit svakakve gluposti a nitko te nece cudno gledati jer si srednjoskolac!! A nakon srednje si punoljetna osoba koju cekaju vece obaveze, svi od tebe ocekuju neku ozbiljnost i slicno a iznutra si jos dijete!! Ne zelim da to sve zavrsi, ne zelim rastanak od te skole koju cu cijeli zivot pamtit kao nesto najbolje sto mi se moglo dogodit. Mozda to malo cudno zvuci ali falit ce mi razred, neki vise, neki manje ipak smo puno toga prosli zajedno, skola nije bila toliko teska (Medicinska škola u Ri.), samo je vrijeme prebrzo prolazilo!! i sad matura.... na to cemo mislit nakon sto proslavimo dan maturanata!!!!!!!!!

- 13:08 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ma ovaj blog nije nis posebno, samo jedan nacin kako cu svoje muke izbacit iz sebe a veselje podijelit s drugima! Ovisi o tome koliko se budem trudila! :-)

malo o meni

Ja sam Martina, iz Rijeke. Zavrsavam medicinsku skolu. Ostala mi je jos matura. Nazalost. Ubrzo cu navrsit 19 godina. I to je to, otprilike. :-)