My boring life :D

26.09.2005., ponedjeljak

LjUbAv ČiNi ČuDa U mOmE SrCuUuU

"PATNJA"
-Nisam djevojka koja pati
Nisam djevojka koja moli
Već sam djevojka koja plače
I iskreno zna da voli...
-Od prvog dana sa tobom
za patnju ja sam znala
Sve što imam u život..
Za ljubav sam tebi dala!!

Image Hosted by ImageShack.us

"NEVOLIM"
-Ne volim plač ali plačem zbog tebe
Ne volim piče ali pijem zbog tebe...
Ne volim ples, ali plešem zbog tebe...
Ne volim tugu, ali tugujem zbog tebe...
-Ne volim život, ali živim zbog tebe..
Ne volim više ni samu sebe ali eto volim tebe!!

Image Hosted by ImageShack.us
*SAMA*
Sjedim u kutu sobe,
opet sam nocas sama.
Sjedim i mislim na tebe
a oko mene je tama.
Tuzna sam svake noci,
plasim se novog jutra.
Svega sto donosi dan
i sto ce se dogoditi sutra.
Plasim se da cu te sresti,
i da cu ponovo osjetiti tugu.
Plasim se da prezivjeti necu,
saznam li da imas drugu

Image Hosted by ImageShack.us
×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`
Ako me jednom budes sreo.
nemoj samo da prodjes pored mene
vec stani, Moje ce tuzne oci
da ti kazu kako su teski dani
bez tebe.
Ako me jednom budes sreo
mozda ti nece biti lako
mozda si dugo mislio o meni
mozda si i ti nocima plako.
×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`·.×*×´¨`·.×* ×´¨`

*....*
Stajali smo tako nijemo,govorit nismo znali, jedno drugom na rastanku ni poljubac nismo dali. Bila je srijeda kad si odlazio bio je pozdrav i tuzno ĆAO. Ja sam plakala a ti to nisi znao. Još jednom sam pogledala tvoje smedje oći i znala sam da te nikad zaboravit necu moci!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Pozdraf
- 19:25 - Reci neš... (4) - Poseri - iznesi

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš? BRIGE ME

Opis bloga

A ke ti ja znam. sve pomalo, čitaj pa češ znat, i daj malo komentara ak nie bed ;-)

Music By Shimmering Graphix




DESET LJUBAVNIH SMS PORUKAAAAA!!!!!Image Hosted by ImageShack.us

OVU PJESMU SAM BAŠ JA NAPISALA ZA IGORA..:


Krvavocrveni snovi,
snovi utopljeni u suzama,
glasno ispoljavanje nepostojećeg...
Još uvijek čujem tvoje korake,
drhtanje usana,
osjećam poglede...
Postoji li zaista sutra?
Kiša me danas napada,
neobjašnjiva oluja sjećanja...
U tišini gledam
jednolično kapanje suza o tlo,
razmišljam o istinitosti tvojih riječi,
molim za milost...
Nepostojeće staze vode me k tebi,
nepostojeći putevi neostvarivoj želji,
na koljenima još jednom
vikat ću u bezdan...
Prepune sobe iluzija
još uvijek vrište tvoje ime,
Blatnjavi tragovi
ispisuju pjesmu tvog života...
Čitav moj svijet odiše tvojom prisutnošću...
Još uvijek čujem tvoje korake,
drhtanje usana,
osjećam poglede...ali tebe tu nema..



1:Eh, da imam zlatan nož, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje...

2:Što da ti kažem što da ti pišem, kad te volim koliko i dišem..

3:Gdje god pođeš širom svijeta, gdje god žarko sunce sja, nigdje nećeš naći djevojku da te voli kao JA!!!

4:Izblijedit će slika, uvenut će cvijeće, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad neće...

5:Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba, jedino ti možeš to da mi daš, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAŠ...

6:Ako me ikada budeš napustio, smijem li onda poći za tobom???

7:I pustiti ću ovu suzu tiše, jer tebe nema pored mene više...

8:Ako te ikada budem zaboravila, bit će do posljednji dan u mome životu....

9:Ako je grijeh što te volim...Neka mi se to nikada ne oprosti!!!

10:Kad se sjetim Tebe u hladnim nočima, bol na duši počiva, srce me zaboli jer te ono još uvjek LUDO VOLI!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A JA SAM!!!!!! :P

Image Hosted by ImageShack.us
IME: Valentina
PREZIME: xyxyxyxyxyxyxyxy :)
GODINE: 13
LJETUJEM: Pula/Valbandon
ŽIVOTNI MOTO: Ne radi drugima ono što ne želiš da se TEBI radi!!!
SLUŠAM: Sve osim roditelja :P
NAJ PJESME: Enter Sandman, Oh, 1,2 step, Wake me up when september ends, I'm with you, American idiot, Numb, Perfect, shut up, pieces, pieces of me, La La, Objestion/tango, Bring me to life, La tortura, He wasn't, How does It fell, My happy ending, Forgotten, Freak out, Slipped Away, Candy shop, Just a lil bit, P.I.M.P., ..itd..
NAJ GRUPE: KoRn, Simple plan, green day, linkin park, Metallica, Sum41, Prljavci, Elemental, Hladno pivo, Scooter, ..itd..
NAJ PJEVAČI/CE: 50 cent, Avril, Eve, Evanesence, Luje, Usher, ..itd..
NAJ FRENDICE: Koka, Jelena, Nina, Tea, Marina, Andy, Maja, Mateja, Marsofka, Zrinka, Klara, Iva6c, Eva, Paula, Vanessa, Laura, Lea, Dijana, Ana, Antonija, Manuela, Anita, Vedrana, Hrenocička, Margetička, Ines, Martina, Tena, Ena, Alexandra, Ivana,Irma,....itd
NAJ FRENDOVI:Robi, Kiki s mora, Kiki, Kiki I., Slunja, Nikola, Rodić, Marko, Piki, Zeko, Nadin, Alan, Alen, Ajsi, Deamon, Njić, Cetušić,...itd!
HOBI..: Trbušni ples, španjoslki.
OSTALO: druženje, čitanje, slušanje mjuzeImage Hosted by ImageShack.us, tv, komp, chatanje, trčanje, izlasci, šetanje, plakanje..itd..

Obožavam trbušni pleeees....i dobro mi ide :-) Image Hosted by ImageShack.us
pozdrav.

Linkići i ljudovi koje svaki dan par puta pogledam, zakon ste pipl!!! :)