My boring life :D

24.09.2005., subota

POMIRDBA

Elou pipl. Ja i Jelena smo se pomirile :))) I jako smo happyyy.... ;) Jelena pusa i Monika jako hvala...da vam kažem idem dalje, imam novoga dečka...Igor mi daje snage :) Novi dečko zna sve pa ne brzamo, sve na svoje vrijeme :-) Danas navećer najvjerojatnije idem malo van sa društvom...Idući tjedan idem sa svojom kokom u grad i jedva čekam :)) Tata će mi danas naručiti cd od matallice, obožavam metallicuuu....To ste mogli zaključit po pjesmi i po dizajnuu.. i jelena kažem ti..: Image Hosted by ImageShack.us i pusa :)) Ta cura koja je meni rekla da me jelena ne podnosi htjela je mene okrenut protiv jelene, ali nie joj uspjelo... :)Ljudi meni je sada jako boring :'(..E ste gladali jučer Big Brother-a? Ja jesam, i žao mi je ke je Brankica ispala, ok mi je, prije me je malo živcirala, cura super pleše! JA bi da Kristina ispadne ali ako će ona otić svojevoljno van... onda će doć jedna cura koju poznajem :) I tako... Jako mi je drago ke sam se pomirila sa jelnom... Rekla sam joj neke i ona meni i takooo... Sada naravno slušam metallicu, i jedva čekam kad će mi tata donjet cd od njih, jer ću onda u školi samo nji slušat (pod odmorima)...Ljudi meni su neki dali "komentar" da sam ja...po ponašanju ozbiljnija i da sam po tome starija, jer sam ozbiljna, ono zajebancija i to, ali nisam više tak djetinjasta, a po izgledu sam pak ko 5 razred :D Neam para na mobu a dečko mi šalje poruke, al ok, zna da neam para :-)) napisat ću vam jednu poruku koju mi je poslo:)
: "U mom životu ih je sto, ali u mom srcu je jedna, a ta jedna moju poruku upravo čita, ljubav je jedna, a moja ljubav dobila je ovu poruku." Ja sam se sva raznježila :) Tu poruku sam upravo spremila u PRIVREMENI PRETINAC..jooj... Sve više ga volim...vidjet ćemo se sutra :)...i tako to.... Mogu vam reći da sam bolje... puno bolje..."ako ja umrem za 4 tjedna..." lol...e pa više ne želim umrjeti, želim živjeti više nego ikada, igor me čuva, i zato želim živjeeti. .. Sutra nesmem baš izlaziti radi zadača i učenja ali ok i to če proć, ovaj tjedan mi je tako brzo prošo da je to nevjerojatno, ono jučer bio petak a meni se činilo ko srijeda bokte... :) Vrijeme je trenutno oke. sunčano lol..e da jučer sam bila u bolnici za pregled astme, vadili su mi krv, ja kad sam vidla te sve igle, zavrtilo mi se, a kad me pikala nisam disaala pa je bilo panike :P...uskoro ja i buraz ponovno idemo na alergološki test...i 10.10 za ovu krv dobijem rezultate, otkrit će se dali uistinu iam šećer ili ne...ja se nadam da nemam...e JELENA MOŠ MI PLEASE ODGOVORI DALI SE U 7 RAZREDU CJEPIMO PROTIV NEČEGA?? pliz. E jučer me neki lik zezo kak smo glupe, kak sam ružna bla bla, a napravi meni moja frendica smajlić :"Image Hosted by ImageShack.us" i fakat sam ga ignorirala, smajli mi je kul :)..u đizz ovo je malo veći tekstić a nisam skoro o ničem pričala..Uglavnom drago mi je ke sam se pomirila s jelenom... i jedva čekam idući tjedan kad ču sa svojom kokom NAPOKON ići van i kad ću danas ići van...neznam ni kak sam nagovorila starog da me pusti no ok :)....Ljudi odo ja sad..pusa i pozdravvv!!!

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:02 - Reci neš... (10) - Poseri - iznesi

<< Arhiva >>

  rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš? BRIGE ME

Opis bloga

A ke ti ja znam. sve pomalo, čitaj pa češ znat, i daj malo komentara ak nie bed ;-)

Music By Shimmering Graphix




DESET LJUBAVNIH SMS PORUKAAAAA!!!!!Image Hosted by ImageShack.us

OVU PJESMU SAM BAŠ JA NAPISALA ZA IGORA..:


Krvavocrveni snovi,
snovi utopljeni u suzama,
glasno ispoljavanje nepostojećeg...
Još uvijek čujem tvoje korake,
drhtanje usana,
osjećam poglede...
Postoji li zaista sutra?
Kiša me danas napada,
neobjašnjiva oluja sjećanja...
U tišini gledam
jednolično kapanje suza o tlo,
razmišljam o istinitosti tvojih riječi,
molim za milost...
Nepostojeće staze vode me k tebi,
nepostojeći putevi neostvarivoj želji,
na koljenima još jednom
vikat ću u bezdan...
Prepune sobe iluzija
još uvijek vrište tvoje ime,
Blatnjavi tragovi
ispisuju pjesmu tvog života...
Čitav moj svijet odiše tvojom prisutnošću...
Još uvijek čujem tvoje korake,
drhtanje usana,
osjećam poglede...ali tebe tu nema..



1:Eh, da imam zlatan nož, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje...

2:Što da ti kažem što da ti pišem, kad te volim koliko i dišem..

3:Gdje god pođeš širom svijeta, gdje god žarko sunce sja, nigdje nećeš naći djevojku da te voli kao JA!!!

4:Izblijedit će slika, uvenut će cvijeće, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad neće...

5:Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba, jedino ti možeš to da mi daš, ZATO TE I VOLIM, SAMO DA ZNAŠ...

6:Ako me ikada budeš napustio, smijem li onda poći za tobom???

7:I pustiti ću ovu suzu tiše, jer tebe nema pored mene više...

8:Ako te ikada budem zaboravila, bit će do posljednji dan u mome životu....

9:Ako je grijeh što te volim...Neka mi se to nikada ne oprosti!!!

10:Kad se sjetim Tebe u hladnim nočima, bol na duši počiva, srce me zaboli jer te ono još uvjek LUDO VOLI!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A JA SAM!!!!!! :P

Image Hosted by ImageShack.us
IME: Valentina
PREZIME: xyxyxyxyxyxyxyxy :)
GODINE: 13
LJETUJEM: Pula/Valbandon
ŽIVOTNI MOTO: Ne radi drugima ono što ne želiš da se TEBI radi!!!
SLUŠAM: Sve osim roditelja :P
NAJ PJESME: Enter Sandman, Oh, 1,2 step, Wake me up when september ends, I'm with you, American idiot, Numb, Perfect, shut up, pieces, pieces of me, La La, Objestion/tango, Bring me to life, La tortura, He wasn't, How does It fell, My happy ending, Forgotten, Freak out, Slipped Away, Candy shop, Just a lil bit, P.I.M.P., ..itd..
NAJ GRUPE: KoRn, Simple plan, green day, linkin park, Metallica, Sum41, Prljavci, Elemental, Hladno pivo, Scooter, ..itd..
NAJ PJEVAČI/CE: 50 cent, Avril, Eve, Evanesence, Luje, Usher, ..itd..
NAJ FRENDICE: Koka, Jelena, Nina, Tea, Marina, Andy, Maja, Mateja, Marsofka, Zrinka, Klara, Iva6c, Eva, Paula, Vanessa, Laura, Lea, Dijana, Ana, Antonija, Manuela, Anita, Vedrana, Hrenocička, Margetička, Ines, Martina, Tena, Ena, Alexandra, Ivana,Irma,....itd
NAJ FRENDOVI:Robi, Kiki s mora, Kiki, Kiki I., Slunja, Nikola, Rodić, Marko, Piki, Zeko, Nadin, Alan, Alen, Ajsi, Deamon, Njić, Cetušić,...itd!
HOBI..: Trbušni ples, španjoslki.
OSTALO: druženje, čitanje, slušanje mjuzeImage Hosted by ImageShack.us, tv, komp, chatanje, trčanje, izlasci, šetanje, plakanje..itd..

Obožavam trbušni pleeees....i dobro mi ide :-) Image Hosted by ImageShack.us
pozdrav.

Linkići i ljudovi koje svaki dan par puta pogledam, zakon ste pipl!!! :)