< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dobrodošli na blog na kojem možete naći sve o rihanni, olsenicama...a i meni.
Uživajteeee! I ostavite puuno komova (i po mogućnosti ispunite anketu!)!!!


Glitter Text @ Glitterfy.com


Kakav vam je blog?
Super
ok je
tak-tak
Los
zivo sranje
pollcode.com free polls




Kolko je sati? E, vidiš, ja znam, i to uvijekwink:)



More Cool Stuff At POQbum.com




Click here for Myspace Layouts



Click here for Myspace Layouts


Ovo je jedna legenda...o očima
ZELENE OČI - zelene oči zavode
CRNE OČI - za crnima se luduje
SMEĐE OČI - za smeđima se tuguje
PLAVE OČI - za plavima se luduje

Evo malo sličica i animacija



SVIMA VELIKI KISS!




glitter-graphics.com

everything for blogs by blogmaster

Ovo su blogovi koje često posjećujem:

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
blog od moje sestricne
super blog o Lari Croft
dobar blog sa cool avatarima
radi dobre dizzowe
drugi blog od moje sestrične komajte joj
sarin blog o ne-you
ana-marija, super blog
marija, isto kul blog
the bube

Moje frendice:anamaria
marijana
Nemojte se ljutit ak vas nisam stavila u linkove, javite mi u komovima pa ću vas stavit :-)


Ovo su moji drugi blogovi al su neuređeni, moram ih još uređivat=}
moj drugi blog na mojblog {tak se zove mojblog}
ovo je moj blog na blogeru


ne kradite ovo, nije vaše!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Image and video hosting by TinyPic



glitter-graphics.com
ZAR NISU PRESLATKIkiss???

Evo nekoliko super viceva:
Sjedi tip na ulici pored košarice s košticama od jabuka. Dođe policajac i pita:
- Šta ti je to?
- Ništa, prodajem koštice od jabuka.
- A čemu to služi?
- Pojedeš jednu pa budeš pametniji.
- A pošto ti je to?
- 25 kn komad.
- Daj jednu.
Policajac pojede košticu, malo zastade pa kaže:
- Stani malo! Za 25 kn sam mogao kupiti kilu jabuka
i dobiti 20 koštica umjesto jedne!
- Eto vidiš, već djeluje!
- U pravu si, daj još dvije!


Načelnik policijske postaje govori policajcima:
- Vi koji imate fakultet stanite s moje desne strane,
a vi koji imate srednju školu stanite s moje lijeve strane.
Pita jedan:
- Što ću ja koji imam samo osnovnu?
- Stani ovamo iza mene - odgovori načelnik.


Održava se prijamni ispit za policajce.
Ispitivač:
- Koliko je 6 puta 6?
Kandidat:
- 37.
Povjerenstvo nakon kraćeg razmišljanja
donosi odluku:
- Kandidat se prima jer je odgovorio i više nego
što je trebalo.


Idu dvije plavuše na posao.Veli prva:
- Hoćemo li pješice ili autobusom?
- Čekat ćemo, pa što prvo naiđe.


Sherlock Holmes i doktor Watson kampiraju.
Postavili su šator pod zvjezdanim nebom i
krenuli na počinak. U gluho doba noći Holmes
budi Watsona.
- Watsone, pogledaj u nebo i reci mi što zaključuješ!
- Vidim milijune zvijezda, pa ako neke od njih imaju
planete, vjerojatno postoje neki planeti slični Zemlji, a
ukoliko postoje planeti slični Zemlji, znači da tamo
negdje ima i života!
Holmes mu nato reče:
- Watsone, budalo, neko nam je ukrao šator!!!


Zatraži policajac isprave od prolaznika na ulici. Kad
ih je pregledao, upita ga što je po zanimanju, a prolaznik
kaže:
- Ja sam biokemičar!
- Ne pitam te što si bio, nego što si sad!
Više vicova u postovima.


Image and video hosting by TinyPic

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ASH OLSENsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ASHsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ONE DVIJE KAD SU IMALE 9 GOD!!!smijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
ASHLEY OLSENsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
HIHIHIsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
UVIJEK NAJBOLJA RIRI!!!smijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
RIHANNAsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
RIHANNA TAKOĐER U ISTOJ POZI!!!smijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
EMINEMsmijeh



Najdraza boja mi je...
zuta
plava
zelena
crvena
narancasta
ljubicasta
smedja
roza
neka druga boja
  
pollcode.com free polls




Free Music

Free Music



Free Music

evo malo slidova iz posta gore:) dragi su mi pa sam ih stavila ovdje








Super blogovi

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
blog od moje sestricne
super blog o Lari Croft
dobar blog sa cool avatarima
radi dobre dizzowe
drugi blog od moje sestrične komajte joj
sarin blog o ne-you
ana-marija, super blog
marija, isto kul blog
the bube
Nemojte se ljutit ak vas nisam stavila u linkove, javite mi u komovima pa ću vas stavit :-)


Ovo su moji drugi blogovi al su neuređeni, moram ih još uređivat=}
moj drugi blog na mojblog {tak se zove mojblog}
ovo je moj blog na blogeru

O meni

Ja sam Valentina. Imam 11 i pol godina i idem u 5.a (naj naj)razred. Sviram violoncello i treniram odbojku. Imam kućnog ljubimca zamorca po imenu Zamy. smijehSlušam rnb,hip-hop,pop,rock...Naj frendice su mi Vera,Lucija F.,Lucija L.,Mara,Ana D.,Marija,Nona itd. Volim:thumbuptzk,slatkiše(fino),muzikupjeva,sisterke Olsen,odbojku,sebe,džeparac i sl.
Ne volim:umišljene ljude, školu, iritantne profesore, idiotsko ponašanje, laži, brokulu, burek od mesa, sirupe za razrjeđivanje, pranje zubi, deranje na uho i kukce.
OBOŽAVAM crnu i zelenu boju.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







Click here for Myspace Layouts


nedjelja, 23.03.2008.

Sretan Uskrs

Evo me...zadnjih dana bavila sam se uređivanjem boxa...
Tu sam da vam svima zaželim sretan Uskrs, ali baš svima
(katolicima i muslimanima i drugim vjerama, svim profesorima,
onima koji me vole i onima koji me mrze.).
Jutros smo išli na blagoslov hrane...al gužva pa gužva... ne da smo sjeli na klupu, ne da smo stajali, nego BILA JE TOLKA GUŽVETINA DA SMO MORALI IZAĆ VANI.a meni pukla kičma...
danas sam primila i poslala barem 30 poruka...
Isus je uskrsnuo,
nas je spasio.
Žrtvovao se za nas,
donio nam spas.

A ovo moram spomenut:NIJE ŠALA:na veronikinom tulumu smo se gađali tortom, hehehe, na svu sreću meni nije došlo na kosu.bilo je total ludo.

vrijeme danas i nije baš nešto... neznam kud bi išla...sigurno je tako i kod vas koji niste u našem dobrom starom Zagrebu...
sad ću vam stavit malo slikica...




Image and video hosting by TinyPic

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Evo, mislim da je to dosta.I ak želite pogledat hari potera i zatoćenika azkabana imate filmić na rtl-u u 20 sati.
Želim vam svima sretan i blagoslovljen Uskrs!

- 13:35 - šta si ono reko? (158) - ispiši u povijest - klikni


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.