jedina trava koja će rast blizu bit će ona u podrumu
6 komentara; objavljeno 01.07.2011. u 20:45

Volim kad se Blog.hr zabuni pa izbaci "NAJNOVIJE VIJESTI" na mom blogu. Mislila sam da sam to isključila. Očito sam se prevarila. Ali (začudo) nisam trenutno raspoložena za razglabanje o moralu i nemoralu komercijalizacije Blog.hr-a.

Vratila sam se da bi razglabala o jednoj temi o kojoj se sigurno ne priča često i nije baš popularna među ljudima. Zašto? Ne znam, možda nikome do sad nije palo na pamet raspravljati o nezahvalnosti muhe, a čak i da je to nekome palo na pamet, ne vjerujem kako bi proveo dosta vremena razmišljajući o tome. No ja jesam. Tko bi rekao? Ne, ne zanima me tko bi rekao, to je bilo retoričko pitanje, thank you very much.
Dakle, jednog sunčanog dana (danas) šetam ja preko svoje terase, koja nije toliko velika da se baš šeta preko nje, to zvuči nekako otegnuto, dugačko, jednostavno se prolazi kroz nju onako u desetak koraka. Uglavnom tako ja šetam tih desetak koraka preko terase i ugledam muhu u bazenu. Inače to ne bi bilo ništa čudno s obzirom da se G tamo nije kupala danima, a voda samo stoji, tako da je bazen pun malih crnih leševa, no danas je to bilo naročito čudno jer se ta muha, koju sam ugledala, utapala. Borila se za svoj jadni mali život ispunjen jedenjem govana (i sranjem po ljudskoj hrani), a JM je uvjerena da također grizu ljude - za noge. Naime ona je pustila jednu da živi koja ju je potom (navodno) ugrizla za nogu, pa je ona (JM) prolila vruću prljavu vodu po suknji i gacicama (!) i hodala okolo izgledajući popišana. Ona sad shvaća nezahvalnost muhe, a ja još uvijek razmišljam o tome. Ugledavši muhu kako se bori i bespomoćno lamaće svojim jadnim krilcima u vodi sažalila sam se (naravno) i posegnula za G-inim sitom i spasila ju. Tek nakon što je muha nezahvalno odletila sa sita, ne osvrćući se za osobom koja joj je spasila taj jadni, usrani, smrdljivi život, sam shvatila što sam učinila. Spasila sam život muhi. Halo, muhi. Koja će se vjerojatno za nekoliko sati nezahvalno uvući u moju sobu, nezahvalno mi zujati oko glave/ekrana/stvari i nezahvalno mi se pokenjati na hranu. Jebena nezahvalnost muhe.

Zato je JM došla do jednostavnog zaključka:

. Treba to pobit sve,zaspricat i beton napravit. Ja cu zivjet na 10 katu zgrade.s dizalom. Jedina trava koja ce rast blizu bit ce ona u podrumu!


(y)

Komentiraj - 6 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog