I can feel it, I can tell - you're gonna be just like me
12 komentara; objavljeno 03.03.2010. u 19:02

Imam velikih problema sa ulogiravanjem u blogeditor. (nije da već godinama govorim kako Blog.hr sucka a nikak da se pokupim odavde negdje drugdje) i ZNAM da se stalno otvaraju pop-upovi na mom blogu, a ne znam šta da napravim u vezi s tim, niti ne znam razlog tomu :(

Sad bih trebala učit povijest, ali kako mi se neda, ja sam otišla do bloga pogledat šta ima i ovaj komentrar me baš onako oraspoložio i "natjerao" na pisanje

sk
Spomenula si u prošlom postu da ljudi znaju redovito zalutat ovdje... pa ja sam jedan od tih ljudi. Jako mi se sviđa kako pišeš. Postovi su ti ugodni za čitat :) Ima ljudi koji to jednostavno ne mogu. Uglavnom, samo tako nastavi, a ja ću te čitati i dalje ;)

E pa sad sam izgubila nit. Naime, Gabi je došla na pametnu ideju da reže tepih. št-? kako si znala da hoće rezat tepih ak ste u različitim sobama? Khm. Čula sam da otvara ladicu i uzima škare (unatoč tome što mi Muse♥ svira) pa sam vrišteći odletila u sobu da vidim što namjerava i, aj pogodi - rekla mi je. A cijeli dan je bila tak dobra jer sam joj kupila Milka Leo. *wub*

Ma dobro, samo 50inešto stranica povijesti *tješim se ja*

Alergična sam na nešto što sad pupa/cvijeta. daj koji ti je? ništa sad ne pupa ni ne cvijeta? a šta ja znam. Imam napadaje kašlja i promuklosti već zadnja dva tjedna, pa mislim si, mora mi nešto bit. Pa sam posjetila svoju dragu doktoricu Sandru koja mijenja moju dragu doktoricu Tinu, al Sandra mi je draža *.*. Da uglavnom, pogledala me i rekla da imam mjehuriće u grlu (i/ili na jeziku, tko će ga znat) te da je to alergija na nešto sada u ovo predproljetno vrijeme. Moje nagađanje - VISIBABE. Sigurno su one krive, još mi rastu pod prozorom, ziher je od njih. I tako mi je doktorica napisala receptič za Rinolančič. Jedini problemčič bio je taj što već doma imam toliku zalihu Rinolana da bi ga mogla prodavat okolo, ali nema veze. Važno da ja imam kaj pit kad mi se zakašlje. A i taj Rinolan - vid' vraga - tabletica neka mala od 10mg, a smiješ popit samo jednu na dan. Ima tu nešto čudno, dam se kladit. Al kad je bal - nek je bal, pit ćemo Rinolan dok na vjestima ne bude bilo da je to neka opasna droga (?) ne, uopće ne bulaznim

Stari me u subotu pustio na tulum u Samobor. Jest da sam morala bit doma u 11, ali me pustio. U SAMOBOR. Bilo je čudno. Onak - bok ja idem u Samobor - št-? TI? šta ti tata nije u zemlji? - Khm. Tu je, dao mi je *šokk* I bilo je onako super. Samo što se pol ljudi od onda žešće ignorira jer su se svi međusobno pobarili i sad je awkward. Uglavnom jedini trijezni smo bili S. i ja pa smo im se smijali. Valjda.

Ova povijest me jebe pogledom. HISTORY! YOU ARE NOT ATTRACTIVE - I'M NOT DOING YOU. Eh kad bi to barem mogla reć. Moram sutra mašnicu obuć za svaki slučaj (mislim da ne želite čut tu priču).

Još uvijek šopingiram s parama od rođendana. Jučer sam si starke kupila - one s tri nijanse smeđe. ♥ i kupila sam si od Cecelie Ahern - If You Could See Me Now, pošto mi je to njena najdraža knjiga i jedva čekam film iduće godine - Hugh Jackman će glumit Ivana, presavršen je za tu ulogu makar sam ga zamišljala više mlađahnije i raspuštenije, ali nema veze - Hugh je sexey. A kad smo kod ekranizacija moram pogledat Dear John jer volim priče od Nicholasa Sparksa. I upravo sam na njegovom sajtu i kažem kak želim čitat Notebook, a Petra kaže: Bilježnicu??" i onda joj kažem kak je to NOTEBOOK, NOTEBOOK! Petra: "aaw knjigica Notebook - kak je to fora" *facepalm* najgore je to što je ona mislila da je knjiga pisana po filmu *facepalm*

Dobila sam Muse hoodie od Tina. Veliki mi je al baš me briga, baš je comfy i sexey ♥ i Muse je, pobogu. (fakat sam fangirl)

i pobogu, ovaj post je dugačak - ali sve je bilo spontano :')

Cheers! :D

Komentiraj - 12 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog