When we bleed we bleed the same
16 komentara; objavljeno 11.01.2010. u 21:28

Fear and panic in the air I want to be free from desolation and despair

Oh my. Počela je škola. Š ide na Muse u Milano 8.6 i to mi je slomilo srce. Ja ću ipak morati čekati da dođu kod nas ili nečeg extraordinary ili do punoljetnosti. U svakom slučaju (bez imalo sreće) ću bit punoljetna kad ću ih vidjet uživo jer je njihov zadnji koncert ovdje prošao sa ni pola dvorane koliko sam čitala, pa me baš zanima kad će se opet vratit. ZAŠTO sam tada bila mala glupa sedmašica i slušala Mariah Carey i ne znam koga :S Mrzim si roditelje što su me šopali VIVA-om -.- Al držim fige da dođu na T-Mobile InMusic. To bi bilo tako divno. Pogledala sam datume, i tada nemaju ništa. Da bar. Da bar. Bilo bi to tako lijeepoo.

And I feel like everything I saw is being swept away when I refuse to let you go

Nastavljam sa čitanjem Cecilije. Trenutno sam na A Place Called Here. Ok, ok, nisam još počela, ali budem danas/sutra. Imam vremena još tjedan dana dok ne zađem u dug knjižnici sa 0,50KN po danu. Ah što ih mrzim. Samo 3 tjedna za knjigu ti daju. POBOGU. Zašto ne shvate da knjiga prvo treba stajat 2 tjedna na polici da se udomači i onda je se tek smije počet čitat. A danas je točno dva tjedna od posudbe. I zato je danas počinjem čitat.
Između ostalog na polici stoji i Kradljivica knjiga - kategorizirana kao teže štivo jer je debljine RotK-a, a podsjetimo se koliko mi je trebalo da to prvi put pročitam.. Hmm.. DAAAAaaa..

I can't get it right, get it right. Since I met you. Loneliness be over. When will this loneliness be over?

Imam tik. Pošto sam prek praznika podosta igrala trojku (Simse, jel) a brzina protoka vremena se tamo mijenja sa 1,2,3 i 4 sada stalno random stišćem "123423323422" kad sam na netu, msn-u, pišem post, tweetam - štogod. Profesionalna deformacija I must say.
A kad smo kod digitalnih stvari, moram si napravit novi dizajn. Neki authentic za promjenu. I opet fotošopiram. Posebno sam ponosna na svoje Butterflies and Hurricanes djelo koje smatram najboljim Muse Fanartom do sada:


Stisnite na banner da bi ga cijelog vidjeli, a ako
netko to slučajno odluči koristiti negdje, credit would be nice,
thank you!

Iiii daaa.. radila sam još nešto, to je objavljeno na fejsu i skoro svim živim forumima na kojima sam registrirana (i aktivna).. Eto vidiš.. Kad si već radim novi dizajn mogao bi bit neki pošten pa da imam Fanart sekciju lijepo ^^ RAWAR! ;D

Life will flash before my eyes. So scattered and lost I want to touch the other side.

Idući Muse singl će da bude Resistance :D Danas su objavili. To je prekewl. Though činjenica da je spot sniman na koncertu nije tako prekewl jer mi obožavamo Muse spotove, ali za sve postoji prvi put? A i uostalom, oni su tako sexey live da se ne moram brinut za ništa.

And no one thinks they are to blame
Why can't we see that when we bleed we bleed the same?

Komentiraj - 16 - Print - # - On/Off

<< Arhiva >>


On/Off


tinchica


22. F. ZG. FER. igraonice.hr
instagram

Writing since 13.11.2005. (10:53)


I must warn you:








čitamo se.

Blue

*trebaju mi novi prijatelji da ih stavim ovdje*


Your brain needs some assistance.

I see the girl I wanna be: riding bare-back, care-free along the shore. If only that someone was me. Fear surrounds me like a fence I wanna break free. All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared. Wild horses I wanna be like you: throwing caution to the wind, I'll run free too. Wish I could recklessly love like I'm longing to I wanna run with the wild horses..
~Natasha Bedingfield - Wild Horses



I'm listed at Blogerica
Free counter and web stats


Credits

· design & base code: *marhina. [dz]
· picture: =vampire-zombie
· thanks: Tutor.Blog