Komentari On/Off

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

M@L0 0 M3N!

BOK



Ime: Tina
Grad: Zagreb
Godine: 28.03 cu 12
Naj boja: Zelena, Plava...
Naj Jelo: Bologneze
Naj pice: Coca- Cola




STO MRZIM:

-METAL, HEAVY METAL, UGLAVNOM TAKVE VRSTE
- BROKULE
- SKOLU
- UCENJE
- MOG BRATA
- NEPOSTENE LJUDE


STO VOLIM:

-PJEVATI
- JEDNOG DECKA
- ANTONIU(KAO BEST FRENDICU)
- BREZOVICU
-SLADOLED
-MOJ MOBITEL(LOL)

c00l

These are 12 signs that you are falling in love...

12. You'll read his/her IMS over and over again...

11. You'll walk really really slow while you're with him/her...

10. You'll feel shy whenever you're with him/her...

9. While thinking bout him/her...your heart will beat
faster and faster...

8. By listening to his/her voice...you'll smile for no reason.

7. While looking at him/her..you can't see the other
people around you...you can only see that person...

6. You'll start listening to slow songs.

5. He/She becomes all you think about.

4. You'll get high just by their smell...

3. You'll realize that you're always smiling to yourself
when you think about them..

2. You'll do anything for him/her...

1. While reading this, there was one person on your mind the whole time.





Now make a wish :
put this on ur page as "These are the 12 signs of falling in love"
and something good will happen to you!
















fl i p-flops.. belly tops..
lemonade in the shade..
blue skies..hot guys..
late nites..water fight..
ice cream..
sweet dreams..
party time..lookin fine..
sleepin in..sneakin out..
that's wot
GIRLS are all about!!!!!









Bilo je to godine, devetsto i treće,
Kad su našu Hrvatsku stigle nesreće.
Mađarske zastave digo Hedervary
Silom hoće Hrvatsku da nam pomađari.

Ustani bane, Hrvatska te zove, zove,
Ustani bane Jelačiću!
Nema junaka, nema Hrvata,
Kao što je bio Jelačić ban.
A sada njega crna zemlja krije, krije,
I zelena trava prekrila mu grob.

Image Hosted by ImageShack.us






Neki BloGovi

Na ovim stranicama sam skidala dizajnove:

http://designsfor.blog.hr/
http://duckdz.blog.hr/
http://simpadizajn.blog.hr/
http://peacedesign.blog.hr/

Blogovi od frendova:

http://meandallthatjazz.blog.hr/ Annnnnnnnaaaaa
http://zivotopisjednegoticarke.blog.hr/ Sanjaaa
http://ivanasworld.blog.hr/ "Ifka"
http://othisthebestandall.blog.hr/ p@tr!s@

DINAMOV KUTAK!

NEBO SE PLAVI, BIJELI SE ZAGREB GRAD
MAKSIMIR SLAVI, PRVI SMO PRVI SAD
PLAVI,PLAVI,PLAVI,PLAVI
IZ NAŠIH GRLA SVE JE JAČI ZVON
DINAMO JE PRAVI ŠAMPION

ZASTAVE PLAVE VIJU SE U ZRAKU
U ČAST DINAMU U SLAVU PRVAKU
PLAVI,PLAVI,PLAVI,PLAVI
IZ NAŠIH GRLA SVE JE JAČI ZVON
DINAMO JE PRAVI ŠAMPION




Image Hosted by ImageShack.us











RUŽE SU CRVENE
BAKLJE SU SKRIVENE
SLATKA JE MUZIKA
AL NIJEDNA KAO
VOLIM TE DINAMOOOOOO...




Image Hosted by ImageShack.us










IŠLI SMO ZA VAMA
SVAKI PUT DALEKO
TRAŽILI SMO POBJEDE
NIJE VAŽNO KAKO
DALI STE NAM POBJEDE
DALI STE NAM SNOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
ZA POBJEDE NOVE
IGRAJ IGRAJ DINAMO
PURGERI TE VOLE



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!












Connect - Boja mojih vena



Ref.
O Boze fala ti, kaj purgeri smo mi
o kako bi vi sretni bili da ste purgeri
(3x)
Lijem krv, a suza nema
ti si boja mojih vena
neka cijeli svijet sad cuje
to ja volim Dinamo
(2x)

Jos od malih nogu
zna se ime kluba
sto se voli od djetinjstva
bas kao prva ljubav

Osvojit' cemo mi
sve naslove prvaka
jer Dinamo je uvijek bio
ponos svih Hrvata

Kad nitko nije htio
mi smo rekli, moj si
stoje iza tebe
Zapresicki Boysi

Plemenitog roda
kaj branit' cemo svoje
jer u zilama nam tece
krv plave boje

Svi su puno pricali
a nisu nista radili
ovo je za decke
sto Hrvatsku su branili

Kad ime su zabranili
postali smo jaci
vole tebe Dinamo
tvoji navijaci

Ref.

Hvala Bogu kaj imamo
sveto ime Dinamo
nema boljeg, baci
loptu da se igramo

Vole svi taj klub kada
gube ili zabijamo
nema veze, pa mi
za njega navijamo

Znaj da te vole svi
Dinamo sampione
svaki put kad igras
napunis stadione

Palimo te baklje i
dizemo sve salove
i kada nebo gori
znam da zabijas te golove

Samo tako naprijed
do kraja nema predaje
u Ligu prvaka da
podignemo tenzije

Da nam dodju gosti
predugo si ih cekao
dobro dosli
u plavi pakao

Ref.

To mozda ne budes
procitao u knjigama
to, buraz, mozda ne bus
gledao u kinima

Al' vjeruj mi kad
ponos grada mog
cujes na tribinama
zna i dragi Bog

Da nema kluba
do Dinama
ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki

Jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi

Na lijevoj strani grb
s bojom neba na sebi
svi kaj nas gledaju
k'o na divljake

Nek' bjeze kad se
skupe nase sake
Dinamo volim
to nije nikaj novo

I svima kaj nas mrze
porucujemo ovo

Ref.

Ja volim Dinamo
samo Dinamo
zivota mog je sreca sva
i ljubav najveca
(2x)

subota, 08.03.2008.

Ej!

Ej ljudi, skuzila sam da ovo vrijeme imam sve duze posteve. U proslom postu..ne sjecam se kaj sam pisala. Uglavnom, nemogu opce spavat po noci, samo razmisljam o Josipu(debil kaj me ostavio)...Ali imam jos 2 decka(jednog varam) i u Causevica sam...strasno...ti decki...lol...Nemam kaj radit, jucer je bio petak, a ja u bedu..mislim ono..hellou...petak je..trebala bi skakat od srece..Lol..uzasno...eee, nabavila sam slike..lol...poslje vam objavim..neda mi se sad....sad idem citat knjigu...kissa svima...a pogotovo Bosankiii, AnnY, Brleticki, Ari....itd...ah da i Sanji, i Vjeri, i Dini(nije causevic), i...a kaj ja znam...kissa svima koje poznam i koje ne poznam..lol...pa pa


| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.