TIMSKE LUDE

nedjelja, 03.07.2005.

OTIŠLA JE JOŠ JEDNA LEGENDA 1.7.2005.

Ja obožavam T

Još jedna legenda je napustila naš cc-e! Kako samo odlaze.Da nacijo moja otišo nam je ROBERTO ! Evo njegovog posljenjeg logouta:


Ako ovaj pozdrav bude kratak, nemojte misliti da je to zbog toga što mi ne značite puno. Dapače! :)

No moram si posložiti prioritete u životu, pa je red da uzmem knjigu i uhvatim uvjet do jeseni.

Ne želim nikoga posebno pozdravljati, jer Vas ima jako puno, od kolega sa treninga (timskelude.blog.hr - malo reklame :)), pa do mog Teama 4 (sa kojim imam team building u subotu, pa ću se posebno oprostiti sa svima), pa do svih ostalih u CC-u...

Znam da ćete mi svi faliti (već mi falite), no malo mi je lakše jer znam da i ja (već) falim svima Vama... :)


Uglavnom, želim Vam puno uspjeha u daljnjem radu, da Vam bude ugodno raditi, a Vi meni držite fige za uvjet. :)


Puno Vam hvala svima,

najljepši pozdrav od

Marijana


Take care...

- 17:30 - Komentari (6) - Isprintaj - #