Draw Your Own Picture



Custom Glitter Text





















< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

**o meni**
**Ines**
**neki kažu da sam zajebana** belj hehe
**problematična**bang
**volim mjuzu (hip-hop)
**to je dovoljno**
**i to je ukratko o meni**wink
Boomp3.com


Draw Your Own Picture
















Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

petak, 26.09.2008.

..............evo me!!!!......................uh.......od čeg da počnem.....ja svakog petka pišem post tek sam sad skužilalud...hehe...pa evo danas imam trening u pola osam......kod nas je kirvaj u ponedjeljak pa nema škole.....weeeee........naughtysretan
.........došo nam je lunapark.pa možda danas budem išla tamo prije treninga.....moram se dogovorit s Doli.....pa ćemo još vidjet...jer vrijeme je grozno nije najbolje.......nadam se da sutra neće bit tako......i da dobit ću novi mob.......napokon!!!!..........ovaj mi je u komi...........idem ja....
............POZZ SVIMA KOJI MI KOMAJU BLOG...............mahwavemahwave



| ToAcH... (15) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.