Draw Your Own Picture



Custom Glitter Text





















  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

**o meni**
**Ines**
**neki kažu da sam zajebana** belj hehe
**problematična**bang
**volim mjuzu (hip-hop)
**to je dovoljno**
**i to je ukratko o meni**wink
Boomp3.com


Draw Your Own Picture
















Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

subota, 30.08.2008.

...ajde da i ja nešto napišem...pa od čeg da krenem...evo danas sam bila na turniru u Slatini pa nemam se čime pohvalit (hehe)...
...jučer sam bila na rođendanu kod Doli...neke cure i ja ostale smo do 22h...
...bilo nam je super...nutparty
...sutra opet ću morat na rođendan kod frendice Andree...baš mi se i neda ić...zijev
...pa šta da još napišem...počinje škola..pa neću moć pisat blog...najvjerovatnije ću ga zatvorit...
.........i eto tako......... nemam više šta za napisat........
..........................POZZ SVIMA KOJE POZNAM I KOJI POZNAJU MENE...........



| ToAcH... (27) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.