veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovome blogu biti će svega. posjećujte ovaj blog i ostavljajte komentare, također recite prijateljima da dolaze. vidimo se... pozz.


Get your myspace counter




Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



Bog je požalio...

Image Hosted by ImageShack.us


Bog je želio da svi ljudi budu savršeni, Bog je stvorio savršene ljude. Neke bogate, a neke siromašne no to mu nije bila namjera. U Bibliji piše ovako: Bog je stvorio muškarca i ženu - Adama i Evu. Bog ih je zadužio da se brinu o novom svijetu koji je stvorio. Bile su tu rijeke, stabla koja su davala dubogu sjenu, a bilo je tu i svakovrsnog voća za jelo. Mjesto se zvalo edenski vrt. Bog im je zabranio samo jedno: jesti plodove sa stabala u vrtu koje je nazvano stablospoznaje dobra i zla. Eva je prolazila kraj stabla spoznaje dobra i zla. Čula je umiljat, šištav glas zmije. Zmija je rekla Evi da ubere tu jabuku, jer će postati mudra kao Bog. Eva je zaboravila kako je Bog dobar i milostiv. Ubrala je jabuku i počela jesti, dala je i Adamu i tada je sve krenulo po krivu...


Image Hosted by ImageShack.us


Bog je želio da svi imaju jednako hrane, vode i novca no neki su to dobili a neki ne...

Image Hosted by ImageShack.us


Evo vidite zašto je Bog požalio stvoreći ljude... Ovaj otpad zapravo nije otpad!!! Bog se je jako mučio stvoreći ovaj svijet a mi svijet uništavamo...

Moj život

Dok još nisam išao u školu stalno sam visio za igricama, sve dok mi braća nisu predložili da počnem trenirati neki sport. Ja sam prvo odlučio trenirati nogomet, pa sam odustao, onda košarku pa opet nogomet. I htio sam postati slavan nogometaš i namjeravam trenirati nogomet cijeli život i biti slavan kao Buffon. To je moj životni san... pozzz:..

petak, 13.02.2009.

o meni

Ja sam Mateo imam 11 godina i rodio sam se u virovitici 12.08.1997.g. imam prekrasnu obitelj i životinje: imam 2 psa po imenu Ben i Dona, Zatim 4 mačke: Bubi, Buba, Micka, Maza. I imam jednog zeca, zove se Francek. Imam 2 brata: Marka i Matka. Mama i tata se zovu Josip i Đurđica. Marko se bavi sviranjem u slobodno vrijeme i voli jako puno spavati kao moja mama. Matko se bavi nogometom i u tom sportu ga ništa ne može spriječiti da odustane. Moja mama je frizerka i pospanka, ima i ona blog: http://frizerskisalondjurdjica.blog.hr. posjetite ga i ostavljajte komentare na nnjezinome i na mome blogu. Tata je u mirovini, no on najviše od svega voli kuhati za svoju obitelj. A o meni nema mnogo toga, ja se inače bavim kompijuterima i nogometom u slobodno vrijeme. Jako volimo ja i brat Marko zajedno sjesti za stol i nešto zajedno lijepo nacrtati. To bi bilo to za sad čujemo se do idućeg posta.

pozzz- ljudi koji posjećujete moj blog.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.