time killer. https://blog.dnevnik.hr/timekillah

četvrtak, 20.12.2007.

shvatila sam zašto je bitno biti pametan u životu.

želim biti pametna u životu.

od kad to želim, do sad, skoro još ni jednom nisam bila.

nije da sad žalopojim, čisto primjećujem i opet donosim neke čvrste odluke ne bi li se zaustavila moja glupost i ravnodušje. ravnodušje pa glupost bolje reć.

jel piše negdje koliko pogrešaka moramo napraviti da se one (iste) nebi ponovile.

mora negdje pisat, ako niš drugo na internetu.


Image Hosted by ImageShack.us



nije da je sve crno i tužno i nepravedno i teško i u kurcu.


nije, opće nije, jednino šta malo dopizdi svaki dan NEŠTO! i onda kad dodje free dan (a ima ih) prodje kao NIŠTA.
i svjestan, svjesna si toga pobogu zakurac.

a opet, i ljepa sam si, idem, radim, kvalitetno se zabavljam, pametujem, socijalizacija super, štošta... čovjek bi poželio biti ja.

pa ti se zatvori petlja da je u nekim situacijama onda bolje bit glup i ne kužit.

mah.


sve u svemu, život je divan. svašta nešto JEBOTE, dajte mi još toga, dajte mi veće i dajte mi više!!!


ko je sad tu lud?!
Image Hosted by ImageShack.us



slike su super, i know. google ben cooper, ima i muzike. :)

:nonsensemodeoff:

20.12.2007. u 02:01 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.