The world is mine...

23.05.2006., utorak

Konačno se sjetih napisati post… Ovoga, ma ne da mi se baš pisati… Imam vremena i sve, al ipak sam ja lijena osoba pa… Znate već kak je to.
Svakaj se dogodilo do sad kod mene… I dobro i loše, sam kaj sam ja do sad već sve zaboravila :) A jebiga. U subotu sam bila na rukometnoj tekmi. Ma, ne znam kaj sam opće išla jer su ove zgubile. Katastrofa kak su igrale. Sam sam se bzvz živcirala. I bilo mi je vruće. A navečer… Bila sam domeka :)) Čak nisam išla van. I nije mi bilo žal. O isse, već dvije subote nisam bila vani. To je veliko postignuće. Al sad mi već plesanje i gužva pa bi baš mogla ić sad ovu subotu van.
Dalje, ratujem s matematikom. MRZIM MATEMATIKU DO BOLA!!! Matka i ja smo na VI oduvijek, al sad još više neg kaj smo bile. Pisali smo test i ja sam dobila jedan. Puno ih nije bilo na tom satu i profesor je mislil da markaju (a nisu) i rekel je da im bude, dok budu pisali test, a i mi ispravak, malo zapapril. I na ispravku je stvarno bilo grozno, užasni zadaci. Ja opet dobila jedan. Bod do dva. Popizdila sam. burninmad I došlo mi je da profesora ubijem na licu mjesta. I sad opet u srijedu pišemo ispravak. E da, baš sad inače vježbam matku.
Bliži se kraj školske godine, i pišemo pun k… testova. Užas, valjda bum preživela. Maturanti nam odlaze, isse, nemrem si zamislit kak bude glupo bez njih. Al jesu forni… danas su svi umirali, alkohol im naštetil. Al baš su cakani onak svi. wink
Ne da mi se više pisati. Javim se dok ispravim matku. Ili dok završi škola.
Pozdrav

A no, morala sam... A ova je jebena... thumbup



Image Hosted by ImageShack.us
- 23:24 - Reci mi... (22) - Ne znam zakaj je to uopće tu kad nitko ne printa, al ok! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Sve i svašta. Uglavnom moje gluposti i pametovanja smijeh


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kix
-ha ha, seksić, moj best frend inače, obožavam ga, ne znam kaj bi bez njega :))
Brineta
-veri oke grl, znamo se još od OŠ, sad se i u srednjoj družimo itd...
Bero
-Tamarin dečko, super blog, trance and house naravno
mtm
-s tim likom sjedim i baš mi je super
Grimreapers
-njega sam upoznala, veri inčresting gaj
Mateja i Dalia
-idu s menom u raz, kulne curke
Zombie
-joj, zakon ženska, luda, otkačena, sve 5!
Anna
-techno frik, luda, ima lipu kosu, oke...
Alleycat
-Pepa, ide s menom u raz i voli pjevati pod satovima u zadnje vrime, meni je to baš oke
Marica
-također ide s menom u raz, sjedi s menom, skroz oke i otkačena ženska
Chernobil
-ma luđak, ništ drugo :))
Luzek
-piše postove onak... al zato dobiva puno komentara... oke je on meni...
Alen
-matematičar, oke lik, oće da mi ide na živce, a nejde mi
Dead Ghost
-cura s super blogom... idite pa pogledajte i sami
Raša
-curka iz mojeg razreda, luda otkačena... ma zver
Sven
-s njim se spominjam na chatu, ima oglase na blogu, idite glet
pa se možda najde nekaj i za vas
Irenchek
-Faca s chata... zver cura sa zver blogom i razmišljanjima.
ma tak smo kul svi mi jezičari samo :))

icq number:
284-235-843
recimo, mail adresa:
asthenia@net.hr

Nekaj onak...

Slušam...

recimo neki punk, rock ili to skupa, u zadnje vrijeme se navlačim na trance i techno... ma sve

-Blink 182 (uvijek i zauvijek)
-Green Day (yes, of kors)
-Sum 41 (dobra im mjuza)
-Finch (oke)
-Story of the year (And the hero will drown...)
-Good Charlotte (nekak baš i ne u zadnje vrime)
-The Offspring (whoaaa)
-Sensess Fail (Save yourself)
-Nirvana (bla bla bla)
-Metallica (ST. Anger)
-System of a down (naj naj naj)
-R.E.M. (oke su)
-Avril Lavigne (pa dobra je ona, kaj?!)
-Plavi orkestar (vjerovali ili ne)
-Him (wow...)
-Matchbook Romance (mogla bi se rasplakat na njihove stv)
-Simple Plan (Shut up shut up)
-Yellowcard (ahhh....)
-Pillow Pack (tak-tak, baš i ne al ono)
-Taking back Sunday
-Hladno Pivo (kulni su oni)
-U2 (mljac)

onda ono ostalo...
-DJ Tiesto (zahvaljujući Tormi)
-ATB (isto tak, lik ima dobre pjesmice)
-David Guetta (The world is mine... mislim da samo to i znam)
-Paul van DyK (Crush...)
-Kai Tracid (ima ona jedna njegova... ili više...)
-Dani Minogue (ne znam zakaj su mi od nje neke stv dobre...)
-Eminem (oke, oke, ima dobre neke stv i uvijek si nabavim njegove albume no)
-Kanye West (Gold digger)
-Pussycat dolls (dobra mi samo Don't cha)
-Prodigy (I love it!)

-e ima ih još pun kurac...

Volim...

-čokolino (yeah, uvijek i zauvijek)
-mamu, tatu...
-sister (samo dok je jako dobra)
-mačku (fufica!), psa...
-svoj komp
-svoje prijatelje
-dok nema škole
-dok ne čujem ništ u vezi škole
-dok ne vidim svoje profe
-čokoladu
-izlaske
-Anu (s njom se nikad nisam posvađala,jaaako mi to čudno, al super)
-pa malo i piti
-pivo Pan je oke
-svojega mobitela najviše na svitu!!
-još nekoga osim njega
-ljeto!!!!
-svoje patike nekak u zadnje vrime
-vodu (nakon pijančevanja, kod mene je obično H2O party)
-život (dok nije bitch)
-ludovati
-filozofirati
-nekad nekom ić na živce i živcirati ga (sorry)
-glazbu (it's my life)
-još pun kurac toga, al se nemrem sjetit, nadopišem dok se prisjetim

Mrzim...

-ljude koji se prave da su oke s tobom, a iza leđa seru po tebi
-zimu, snijeg, hladnoću
-prevarante itd
-preseratore
-neke repere koji mi djeluju ko ušlagirani (mislim u šk,kc itd)
-ići u školu
-Miroslava Škoru slušat makar mi je Svetinja oke
-maminu i tatinu kuruzu (mislim ono dok slušaju sranja)
-Renatu Sopek
-dok na TV-u nema ničega (stalno se ponavljaju isti filmovi i serije)
-sapunice uffff
-jedinice (nisam štreberica)
-dok me netko stalno podjebava sam da mi ispije živce do kraja (brzo se naljutim)
-svađe...
-kemiju,kemiju i još jednom kemiju (ne znam kog će mi vraga to sranje u životu!)
-još još još puno toga

I još ja...

-jezična gimnazija
-3. razred
-10.08.'88.
-lavica :))
-17 godina
-nisam strašno visoka, al ne smatram se strašno malom (168cm il tak nekaj)
-tvrdoglava ponekad (jako jako)
-tjeram svoje u biti
-kak bi moja baka rekla "nedopovedana" (volim te baka...)
-pričam gluposti ponekad
-in love...
-pozdravljam anu
-volim vas sve!! (ne baš sve al ono... kontate)
-ne veselim se školi...
-bokić!

Image Hosted by ImageShack.us
Oke, njega volim...






Pjesmice itd




BLINK 182 lyrics





BLINK 182 lyrics


Extraordinary Girl
By: Green Day

She's an extraordinary girl,
In an ordinary world,
And she can't seem to get away

He lacks the courage in his mind,
Like a child left behind,
Like a pet left in the rain

She's all alone again,
Wiping the tears from her eyes

Somedays he feels like dying,
She gets so sick of crying

She sees the mirror of herself,
An image she wants to sell,
To anyone willing to buy

He steals the image in her kiss,
From her hearts apocalypse,
From the one called whatsername

She's all alone again,
Wiping the tears from her eyes

Somedays he feels like dying
She gets so sick of crying

She's all alone again,
Wiping the tears from her eyes

Somedays he feels like dying
Somedays it's not worth trying,
Now that they both are finding,
She gets so sick of crying

She's an extraordinary girl, an extraordinary girl, an extraordinary girl, an extraordinary girl