Ponesto o meni....
Ime mi je Igor i idem u Medicinsku školu Pula. Imam 17 g. ( 28.6.1989 ).
Što se glazbe tiče slušam sve sto slušaju "mladi". Sportski sam tip i obožavam igrati uličnu košarku koja je po meni puno čvršća od obične košarke ( moje mišljenje ).
Volim se zezati i biti u velikom društvu, volim upoznavati nove ljude i uživam u dugim razgovorima...
Trenutno neznam više što da napišem ali ako vas nešto zanim slobodno ostavite komentar!

Uživajte u blogu!
Kiss svim curama i peace svim dečkima!!!




By: Zack
Vic tjedna!
Image Hosted by ImageShack.us
Finale SP

Finale svjetskog prvenstva, jedan muskarac sjedi u rasprodanom stadionu i pored sebe ima jedno slobodno mjesto. Iritiran i iznenadjen pita gledatelja s druge strane tog praznog mjesta jel' to slobodno mjesto nekom pripada.
Ovaj mu odgovori:
- "Pa to mjesto pripada u biti mojoj zeni ali
ona je nedavno umrla. Ovo je prvo finale svjetskog prvenstva koje gledam sam, bez nje.
"
- "Oh, meni je stvarno neizmjerno zao! Ali...zar nitko od vase obitelji ili poznanika nije htio doci umjesto nje, ipak je ovo finale?"
Drugi odgovori:
- "Ne, oni su svi na sprovodu..."

Zack-time

07.07.2006., petak

Govor pred mnostvom

Image Hosted by ImageShack.us
Javni govori ili opčenito razgovor u vecem i nepoznatom društvu prilikom izlazaka često u ljudima bude jedan od najvećih strahova. Što ako ne uspijete sve izreći sve do kraja? Što ako počnete mucati? Ništa! Ali ima puno razloga zasto vam se to nebi smjelo dogoditi.
Vježbom do savršenstva. Postanite sigurni u sebe. Nervozni ste od trenutka kada dobijete zadatak do trenutka kada završit govor odnosno razgovor (i onda još malo). Savjetujem vam da prestanete razmišljati o svojim tankim živcima i pripremite se na par uvodnih rečenica. Razina stresa pada kada ste zaposleni. Ako vam koljena počnu klecati čim počnete govoriti pred mnoštvom ljudi, samo ponavljajte rečenice koje ste pripremili i nakon što ih točno i sigurno izgovorite osjecat ce te se puno bolje i dalje ce govor tj. razgovor teči svojim normalnim tokom.

- 13:10 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Raznovrsne i svakodnevne teme s puno rasprave i dileme!

Pisem ti pismo....hehe!
Ova blog stranica ce se sastojati od raznih tema koje nas okruzuju svakog dana... Na svaki post vjerno ocekujem neki komentar u vezi odabrane teme. Naravno ako mi neka tema promakne moze te je predloziti kao sljedeci post, ako zelite nesto vise saznati o tome ili samo cuti tuda misljenja.