Ponesto o meni....
Ime mi je Igor i idem u Medicinsku školu Pula. Imam 17 g. ( 28.6.1989 ).
Što se glazbe tiče slušam sve sto slušaju "mladi". Sportski sam tip i obožavam igrati uličnu košarku koja je po meni puno čvršća od obične košarke ( moje mišljenje ).
Volim se zezati i biti u velikom društvu, volim upoznavati nove ljude i uživam u dugim razgovorima...
Trenutno neznam više što da napišem ali ako vas nešto zanim slobodno ostavite komentar!

Uživajte u blogu!
Kiss svim curama i peace svim dečkima!!!




By: Zack
Vic tjedna!
Image Hosted by ImageShack.us
Finale SP

Finale svjetskog prvenstva, jedan muskarac sjedi u rasprodanom stadionu i pored sebe ima jedno slobodno mjesto. Iritiran i iznenadjen pita gledatelja s druge strane tog praznog mjesta jel' to slobodno mjesto nekom pripada.
Ovaj mu odgovori:
- "Pa to mjesto pripada u biti mojoj zeni ali
ona je nedavno umrla. Ovo je prvo finale svjetskog prvenstva koje gledam sam, bez nje.
"
- "Oh, meni je stvarno neizmjerno zao! Ali...zar nitko od vase obitelji ili poznanika nije htio doci umjesto nje, ipak je ovo finale?"
Drugi odgovori:
- "Ne, oni su svi na sprovodu..."

Zack-time

15.06.2006., četvrtak

Kakvo iskustvo s time vi imate?

Malo sam istraživao i naletio sam na neke zanimljive podatke....
Vjerujem kako je česta tema koliko smo mi muškarci vjerni svojim curama, e pa ovako stvari stoje: ( postotak muškaraca koje nikada nisu prevarili partnericu)
1. Poljska, 62%
2. Njemačka, 62%
3. Australija, 60%
4. Nizozemska, 59%
5. Velika Britanija, 57%
.............................
12. Hrvatska, 37%


Istina, tek 12... izgleda loše na prvi pogleda, ali svi pametni koji tako misle naka uzmu atlas i neka pogledaju koliko je zemalja na našoj planeti! Moje misljenje je da taj postotak može porasti, ali definitivno može pasti. Sve ovisi kako će se dečko postaviti prema curi i ona prema njmu, jer za prevaru i za sve ostalo u vezi nikada nije samo jedna osoba kriva.... Molim malo vise komentara na ovaj post jer me zanima šta vi mislite o svemu tome. Hvala!

- 12:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Raznovrsne i svakodnevne teme s puno rasprave i dileme!

Pisem ti pismo....hehe!
Ova blog stranica ce se sastojati od raznih tema koje nas okruzuju svakog dana... Na svaki post vjerno ocekujem neki komentar u vezi odabrane teme. Naravno ako mi neka tema promakne moze te je predloziti kao sljedeci post, ako zelite nesto vise saznati o tome ili samo cuti tuda misljenja.