< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (7)
Studeni 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zadržavam pravo na pretjerivanje.

Linkovi

HDZ
HDZ budućnost Hrvatske

Blog.hr
Blog servis

E-novine
Monitor.hr

muzičari koje vrijedi čuti
Christy Moore
Woven Hand
Willard Grant Conspiracy
Dropkick Murphys

31.12.2009., četvrtak

2+2=5.

Postoji li uopće neki svijet koji ima smisla i dostojanstvenosti? To jest, može li ovaj svijet biti tretiran drugačije nego kao cirkus? Gledam izbore i ne vjerujem očima. U biti, večeras sam doživio trenutak prosvjetljenja, onako, trnci su mi prošetali leđima, naježio sam se i u kući je vladala tišina, koju je oplemenila pozadinska glazba koju sam slušao. Par sati ranije još sam gledao ono nadmetanje, sučeljavanje ili kako se to već zove, naših protukanditata za predsjednika.
Shvatio sam da smo mi jedna iščašena planeta, odnosno jedno naopako postojanje u kojemu više nema kraljeva, onih pravih kraljeva, nema heroja, dostojanstvenosti nema ponosa niti u ljudima kuca srce, jedva je čujno, mlako, plaho, umorno krvari i jedva hoda. Krv nam kroz žile tjera pohlepa, ambicija, želja za uspjehom koji god kurac to značilo, a znamo što ustvari to znači u modernoj civilizaciji, bit pun para, nać lijepu ženu, troje djece, SUV itd itd.. Vidim to u politici najviše, a vidim i u glazbi, u zabavi, sve je u kurcu, manje više, postoje oaze, pojedinci i grupe ali i te oaze su tek u ljudskim uspomenama, u knjigama i filmovima. al ga serem.
novo: amerika je ustvari najnaprednija zemlja. koliko god da svi seru po americi, shvatio sam jedno: da smo mi amerika, svijet bi izgledao još puno lošije nego što izgleda sada. da je amerika indija, bog te ubio, ne želim ni mislit. itd. amerika je napravila sranja, ali joj se može oprostit, jer je dala i jako puno toga fascinantnog i ljudskog. onoliko koliko mi bijedni hrvati koji visimo na šupku svijeta s čmarne dlačice i mislimo da smo neznam što i neznam tko a ustvari smo govna koji bi prodali cijeli svijet, sve prelili u beton, sve raskrčili, razjebali, uništili, od umjetnosti ni u. od ideja ni i. od kreativnosti ni k, ništa mi neznamo, neoragnizirano smo stado divljih svinja. ili čopor. god bless americans and their virtue.