Blogovi koje svakako mrate posjetit!!
*Lea
Tina356
Mica i Kepec
*nina*
Petra356
¤martina¤
Evo samo malo slikica!!! Kliknite na njih da bi ih vidli u većem!
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu mi se baš slatko smije a Majićkoj i Lesjakici se baš i ne sviđa........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tu se odmara od nečeg samnom... By. tina! hi hi hi
uopće nije hi hi hi neg je ha ha ha koja maštarija!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E ljudi, ak ga upoznate, nemojte mu dat fen u ruke!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E on je meni fakat povjerovo da je kod zubara...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jadan... Vidio je Leu i sad ima noćne more....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovak se mi kezimo kad se kezimo!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kad bi ja to mogla....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jel mi može ko ovo nabavit?!?! PITAM VAS OZBILJNO!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
poglete ovo savršenstvo!! ovak zgledaju na plaži!!!

Image Hosted by ImageShack.us

23.11.2005., srijeda

EVO I NAS NATRAG!

Ja sam imala 6 sati a Martina 4....zato vam nisam prije mogla pisat a dogovorile smo se da ja napišem novi post...E da! Martinu ću ubit! Ona mene udari po leđima i skoro mi je otkinula kralježnicu,pa mi ukrade mob i ja moram trčat za njom da mi ga vrati...Ma luda je 100000km/h!
I još je tam ljubila neki leksikon jer je morala ostaviti "otisak ustiju"...ma legendeeee...to nije NoRmaLnO!! Ma nije loša inače ali ponekad ima toliku energiju da me počne tuć (iz šale)! Ma nije samo mene "tukla" i Doris je...Jadna ja....(i Doris)

- 19:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...
u radu
...
Free Site Counter
Free Site Counter



Cute Cursors from Dollielove.com