četvrtak, 06.08.2009.

ev mene

Eee ljudovi...koliko me nije bilonutnut...skoro pa sam zaboravila na blog, tek sad mi je laptop došao s popravka... U međuvremenu sam pročitala Pomrčinu i Praskozorje...jao obadvije knjige su predivne, ali Praskozorje mi je ipak boljefino... Vjerojatno ste svi pogledali New Moon trailer...sviđa mi sesmijehsmijeh... Gledala sam MTV movie awards...normalno da je Twilight osvojio najviše nagrada... Vidjeli smo i da Robert i Taylor izgledaju super bez majcefinofino... Ljeto nam dolaziiipartysmokincerek...ne mogu ga dočekati, a nama glupi učitelj da test za zadnji dan...baš mi se da učit..sve u šesnaest...Kupila sam dvd Sumrak..nisam mogla izdržat...jedva čekam Mladi mjesec... Ne da mi se baš pisat pa idem...Pussaaa swima...Mom budućem 7.d.-the best...wowim was...cmokićmahwavekisswavemahkiss

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.