srijeda, 01.04.2009.

Twilight...

E ljudi..ovako saznala sam neke informacije...ne znam dal su istinite...za jednu se nadam da nije, a to je da je Robert Pattinson ozlijedio glavu na snimanju Mlado mjsecacrycrycry... Kažu da je bilo ovako...Upravo je počeo snimati scenu kad je jak vjetar iščupao teški metalni znak iz postolja. Toliko je brzo letio da nitko nije stigao upozoriti Roberta. Pogodio ga je ravno u glavu, a Robert je zatim pao na tlo kao mrtav. Filmska ekipa odmah mu je pohrlila u pomoć - došapnuo je tabloidu National Enquirer izvor sa snimanja. Nadam se da je sve u redu...kažu da ima samo oteklinu na glavi...valjda nije ništa ozbiljnije... A sada sa tužnjaka na nešto veselije... Čula sam da se može kupiti parfem Sumrak..ali ne znam gdje...ako netko zna...slobodno mi javite..plizzz..Zove se jednostavno Sumrak, bočica je crvene boje jabučastog oblika, a parfem je s mirisom lavande i cvijeta frezije.Na bočici piše: 'Zabranjeno voće najslađe miriše.'.finopartyfinopartyyes.zakon...I još nešto...u 24sata sam pročitala da bi se Mladi mjsec mogao snimati u Hrvatskoj...Kažu kako su im se svidjela Plitvička jezera i dvorac Trakošćan...snimali bi po zimi..j.ao kad bi to bar bila istina...već sam se dogovorila s mamom da će me tamo odvesti...nema joj druge... smokinsmokincerekcerekthumbup Ah bar imam o ćemu maštati...hehe..xd...Eto kod mene sve po starom..mislim ne događa se puno toga u četiri dana...ajd ode ja sad..hvala na komichima...PoZzZzZ mojoj Lori...Nini...Tei...Ćuški...i svim curama iz razreda i cijelom 6.d-the best...BiG kiSs I pOzZzzZzZz....pussaa...mahmahkisskissmahwave


Evo parfema...
Image Hosted by ImageShack.us





- 09:29 - Komentari (182) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.