utorak, 26.06.2007.

BILO BI I VRIJEME...

Bilo bi i vrijeme da vam napišem novi post.Što da vam kažem danas se dosađujem ko i uvijek,a ni na tv nema ništa zanimljivo jer sam sve već gledala.Ma u biti o ćem da vam ja pišem...eto možda kad se vratim s mora(na koje idem za dva tjedna) nešto pametno inapišem ma da ja ne odugovlačim.Thanks svima na toliko puno komića to mi stvarno jako puno znači samo tako nastavite.E da drago mi je što vam je moj peso lijep.BIG KISS i POZZZ!!!kisskisskissmahwavemahwavemahwave
P.S.
Pišite mi o kojim zvijezdama da pišem i čije spotove da stavljam!!!
Evo sada neki videi koji se meni sviđaju:
ENRIQUE IGLESIAS-DO YOU KNOW:




US5-RHYTHM OF LIFE:




To je za sada sve ostavljajte KOMIĆE!!!!!!!mahwavemahwavenutkissrolleyescerek

- 21:39 - Komentari (107) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.