nedjelja, 27.05.2007.

Evo malo slikica od...

PUSSYCAT DOLLS:thumbupcerek

Image Hosted by ImageShack.us


evo shakira:
Image Hosted by ImageShack.us

Dollsice su tako hot da zapale pozornicu,pa pogledaj te kako to rade:burninmadburninmadburninmadburninmad
Image Hosted by ImageShack.us

Evo ljudi ovo bi bilo sve od slikica.Znam da se nisam dugo javljala.Jućer mi je sestra imala krizmu feštali smo dugo u noć,bilo je zabavno.Skupila sam mnogo didl papirića.A za kraj puno pozdrava mojoj ekipi iz razreda,a posebno Ančy i Tajčy.LJUDI POSJEČUJTE MOJ BLOG I KOMENTIRAJTE!!!mahwavemahmah:wavemah


- 12:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 12.05.2007.

Moj prvi postić

Hej ljudi! Ja sam Tihana ali zovite me Tiky.smijehsmijehsmijehIdem u 4. razred nije bitno koju školu, u Slavonskom Brodu. Imam puno prijatelja. Obožavam slušati Pussycat Dolls i Shakiru a hobi mi je skupljanje diddl stvarčica. Tako da očekujete puno toga od Diddla, dollsica i shakire.
P.S.
Puno pozdrava Tajči koja mi je pomogla u stavljanju slikica i sličnih stvarčica ovo je njezin blog, a ovo je od moje druge susjede blog. PA POSJETITE IH!!! Također puno pozdrava mojoj ekipici iz razreda i drugima PoooZZZZZZZZZZZ!mahwavemahmahwavemahwavemahmahwavewave

I evo moje prve slike:
Image Hosted by ImageShack.us

- 17:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.