Yep.Nope?



Design by: *Lucija

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

WeEeEeE


Image Hosted by ImageShack.us

Znači...

beljpjevafino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ih hajse dora und ih hajse nina.
ales cuzamen!
belj

oukej ovo je naš kofol blog
kao što rekosmo ja sam dOicA i NiNa
mi smo....
ma nismo niš ekšli...
volimo trošit vrijeme
i pričat na tel hehe
i lavenero haha
(i svoje starke ::)


hmm

ne volimo
određene ljude
ljude kje se ne može zajebavat
fors :P

nase slike...kha ne.
ne slikamo se skupa. ma nit posebno.
ma mi se ne slikamo xD laze

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja njega jako volim pjeva

Photobucket

a ja njega jakojako volim smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

© koze. K0Z333!





Ja imam samo staru naviku na tebe....

Ola
Budući da se Doica neće udostojiti napisti post jer joj kofol ne želi uć u blog (laže)
moram ja pisati post....

Paa evo mojih Božićnih želja:

-naspavat se
-balon sa helijem
-otić u vtc baki
-gledat glupe božićne filmove cijeli dan


Aaa pokloni koje moram kupiti:

-Doici- niš haha...ma možda joj kupim onu starku ko privjesak koja je premedena
-bratu- hmm... ne zaslužuje poklon...
-Marini-staku isto . hehe dora nisi unikat
-hmm familija ne zaslužuje poklone
-teti- uči me talijanski pa mora neš dobit

*izgubila sam inspiraciju


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Dooica
Laveneroo party
hehe


kisikisi svima :*


*08.12.2007., 23:42*

| Komentari (40) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.