petak, 21.12.2007.

Napokon da je zavrsilo!!!!

Napokon da je završilo sa školom!!!!Kako je škola glupa!!!!!Mrzim knjige,učiti,školsku torbu jednom riječi sve vezano za školu!!!!Hvala bogu prosla sam sa pet,imam tri četvorke iz glupih predmeta a to su NJEMAČKI,POVJEST I ZEMLJOPIS!!!!!!!!!Mrzim ih o ja sam još super prosla jer ovo pologodiste nisam uopce ucila sve zadace sam prepisala pve naucila na satu ili ucila prije sata doma knjigu nisam vidjela!!!!

EJ OVA PJESMICA MI JE BAŠ FORA!!!!!
Rekli su mi da škola nije zatvor a mi ni krivi ni dužni dobili 8 GODINA!!!!!!
To sam nasla u nekom casopisu mislim da u OK-eju!!!!!
Cijeli dan mi se ta pjesma vrti po glavi!!!!!

USKORO JE BOŽIĆ!!!!!!
Jako jako volim BOŽIĆ!!!!To je radoblje godine kada su svi ljubazni dragi svi ti nesta daruju to mi se jako sviđa kada dobijem poklone(a kome se to nesviđa)!!!!!Volim BOŽIĆ jel su bake i djedovi dobri ne viću i ne deru se samo te maze i paze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EJ LJUDI HVALA VAM!!!!!!
Ej ljudi HVALA vam svima koji ste kommali, komajte i dalje i svima vam želim sretan BOŽIĆ puno poklona od vaših naj bližih i tako sve najbolje!!!!!!!!!!!!!!

KAKAV VAM JE MOJ BLOG???
NAJBOLJI
SUPER
PREDOBAR
ODLICAN
OK
MOZES TI TO BOLJE
TAK-TAK
GLUP
MOJ JE 100% BOLJI
NISTA OD NAVEDENOG
  
pollcode.com free polls

- 17:16 - komentari (1187) - print - Napokon da je zavrsilo!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.