subota, 03.11.2007.

Tulum

coolcoolcoolcoolTulum danas je tulum za moje frendove kako ce biti zabavno kad dodu doma malo cmo se nazderat i popricat otic do grada ako bude ljepo vrijema pa navecer napravit cmo disko plesat cmo i zezat se tak bar ja mislim!!! crycrycryAli sve sto je savrseno kratko traje dolaze mi sestricne joj al bas me briga ja ju necu ni slusat ako dode nek sjedi ko buhta (to je kolac i neznam kak se pise) tak i tak nezna plesat!!!roflroflrofl U grad hvala bogu nece ic jel se boji bez mamice a ja ju nemislim drzat za rukicu tak ju mrzim ima malju pamet i samostalnost neg kad sam imala godinu dana,roflroflroflrofl joj ovaj dan ce valjda dobro proci sada idem ostavljat komentare frendicama i mozda cu malo uredit blog do navecer pozdrav!!!!!!!!!!!!!!!!!roflroflroflroflrofl

- 08:54 - komentari (31) - print - Tulum -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.