led zeppelin

Black Dog ** zujo

Hey hey mama said the way you move,
Gon' make you sweat, gon' make you groove.
Ah-ah child way you shake that thing,
Gon' make you burn, gon' make you sting.
Hey hey baby when you walk that way,
Watch your honey drip, can't keep away.

Oh yeah, oh yeah, ah, ah, ahh.
Oh yeah, oh yeah, ah, ah, ahh.

I gotta roll, can't stand still,
Got a flaming heart, can't get my fill.
Eyes that shine burning red,
Dreams of you all through my head.

Ah-ah
Ah-ahh ah-ah
Ah-ah ah-ah
Ah-ah ahhh

Hey baby, whoa baby, pretty baby
Darling give it to me now. (?)
Hey baby, oh baby, pretty baby

Move the way you're doing now. (?)

Didn't take too long 'fore I found out,
What people mean by down and out.
Spent my money, took my car
Started telling her friends she gon' be a star.
I don't know, but I been told
A big-legged woman ain't got no soul.

Oh yeah, oh yeah, ah, ah, ahh.
Oh yeah, oh yeah, ah, ah, ahh.

All I ask for, all I pray
Steady rolling woman gonna come my way.
Need a woman gonna hold my hand
Won't tell me no lies
Make me a happy man.

Ah-ah
Ah-ahh ah-ah
Ah-ah ah-ah
Ah-ah ahhhhh


ROLLING STONESzujo
Wild Horses

Childhood living is easy to do
The things you wanted I bought them for you
Graceless lady you know who I am
You know I can't let you slide through my hands
Wild horses, couldn't drag me away
Wild wild horses couldn't drag me away

I watched you suffer a dull aching pain
Now you decided to show me the same
No sweeping exits or off stage lines
Could make me feel bitter or treat you unkind
Wild horses, couldn't drag me away
Wild wild horses couldn't drag me away

I know I've dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I don't have much time
Faith has been broken tears must be cried
Let's do some living after we die
Wild horses, couldn't drag me away
Wild wild horses we'll ride them someday
Wild horses, couldn't drag me away
Wild wild horses we'll ride them someday


Urban - Mjesto za mene


Ti zbog mene,ja zbog sebe pitam se ima li te uopće
ili me vuče
svojoj blizini strah od voljeti
s kim još mogu biti voljen
može me izbrisati
Stoji netko usred mene čistom voljom dodijeljen
on me bira svog za sebe
sve što nosim kupuje
Sad sam spreman da se bacim pod korake tog sna
Ima li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je dovoljna da se ušuljam u tebe
Previše zaokupljen krletkom koju gradim
poskivećki super tajno dok te hranim svojom gladi
Sad sam spreman da se bacim pod korake tog sna
Ima li tu....

zujjjjjiiii

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

moji pjesnički izljevi, sve što me okružuje- život u užem smislu... mini dnevnik 8o))
JA SAM :Tihana,
IDEM U:3 gim.,

VOLIM: sve što vole mladi -
-kak ofucano... seku peku koja je na faksu, starce, sve koji me cijene a i one koji ne.. ;), bake i .... pokojnu prabaku... volim plesati, pjevati, ljubiti se duugo, plivati, gruvati, zekati druge ... izlaziti vikendima, slaviti rođendane, ma osim toga i puno malih stvari....... npr, osmijeh nečakinja gabi i karmen:) kad netko ostavi dobre komentare

MISLIM: sam o dečkima.. ?? i ...... da je život prekratak, da su dečki najčešće gamad ;)

SPAVAM : koliko god stignem

SLUŠAM: led zeppelin, whitsnake, the cranberries, the eagles, urban & 4, nickelback,rhcp....... kaj stignem ;)

NE VOLIM: kad je netko naporan i dosadan, nezadovoljan i pesimističan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

prima
anja
tena
g o c

ponedjeljak, 31.03.2008.

suza... dvije.... bit će bolje sve.....

"ajme, ne sjećam se"... bio bi moj tipičan odgovor kad bi me netko pitao kad sam prvi put zaplakala....

(osim onog uvodnog plaća kad me je doktorćić uhvatio za noge i dopustio mi da moj krik odzvoni bolnicom.....)


stupidno i gotovo irealno, ali plać i svaka suza koju "pustimo" danas vratit će se osmijehom sutra,,,

najgluplje mi je kad mi neko govori, nemoj plakati ,tihana, nije te vrijedan/vrijedna. ma ponekad je uistinu lakše zatvoriti se u kutu sobe i zaplakati te malo čuknuti glavom, jer znate kako se veli poslje kiše dolazi .. sunašće.., nekad je to sunce u obliku majke koja je upravo napravila slasne lazanje ili lika koji ti je donio milku u grad ćisto radi simpatije(on zna ;)), nekad je to u sitnijim stvarima malom osmjehu ili bajderi na betonskom,,,,,,, lošem upucavanju likova i slatkom malom djećarcu koji je uspio popiti maminu gorku kaffu, , ,,

ma pustite suzu ljudi, pustite ih neka teku, jer će svijet biti ljepši nakon nje ili njih, kada shvatimo kaj nas lijepoga sve okružuje zaboravimo na stupidne stvari koje nas paranoično i gotov cinično svakim danom doslovno potkopavaju i gaze u tlo.... stvari koje nam danas zadaju tegobe i strah sutra su nam tako sltko postavljene u sjećanju. budite zahvalini za ono kaj vam se dogodilo, jer vas je i ono loše nećemu naučilo..

smijeh je ono kaj nam produljuje život i šlag je na tonu tuge, fin je kao neskvik i milka s velikim lješnjacima, smijeh je svuda ,na licima djece najviše...


suze i smjeh.... sve se vrti u krug.. pa zavrtimo se, tvister samo što nije krenuo.. hih



| KiSs M3!! (18) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>