DESIGNS BY: SLUSH_DUCK

11.09.2006., ponedjeljak

tu-tu-tu-tu...stvarno sam blesava

moram se žuriti, počel je let 93....eto, ja sam dobro, nisam mrtva nego sam ono drugo i ...i....kaj da napišem ...škola je dobro...ostala je ista....još nisu došli teroristi...profesori su dobro...nismo ih otrovali...matematika je dobro...još uvijek živi, pa tako i blok-satovi,...kao i s fizike....došla je neka nova....kao i s glazbenog...ništ ne radimo...pa, vjerunauk....inače volim vjerunauk , ali danas je bilo dosadnoooo.....i tak je prošlo sedam sati....odgegali se mi doma.......sve je dobor....uff kak je dosadno......heheh uff duff....hej b ovo je za tebe : vrijeme za duff-duff pa-pa...znaš da se šalim........ej, b imam pitanje :kaj radiš u subotu ?....ok, dosta za danas.....nemojte se ubiti nego ljubite slasha ( može i duffa, samo ne axla )...ok, sad je stvarno dosta....hhmmmm , baš sam zanimljiva...vodim veoma pustolovan život.....

evo za kraj jedna pjesmica koju smo pjevali u trećem razredu :
laku noć, laku noć ,
sad snovi će doć,
snivaj san, laku noć,
sad snovi će doć....

(ovo je valjda krivi tekst.)......i ovo je bio dokaz da sam velikaaa rockerica , hehehehehehheh.......kaj je smiješno ? uvijek se smijem totalno glupim stvarima.......do pisanja...bok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors