DESIGNS BY: SLUSH_DUCK

07.09.2006., četvrtak

jeeeeeeeeeeeeeeeeee

opet mi radi internet !!!!!!! jeeeeeeeeeeeeeee.........mama mi ima rođendan,heheh...punih 49 .....ma, nije ona stara s obzirom da ima 13-godišnju kćer.....jučer (ili prekjučer) sam gledala video kasetu prije i poslije mojeg rođenja......starija sestra je tada imala 16, a mlađa 13....znate, ja sam uvijek bila ljubomorna na najstariju, ( kao ona je najpametnija, najbolja itd. uvijek sam mislila da nju vole najviše, mene malo manje, a srednju samo iz koristi , heheh) 10 godina nije promijenila šminku. (ma,više sad ima 30 )
zate kaj mi se sviđalo...znate one kožne stare jakne....(imam ja kožnu , ali je ipak hhmmmm suvremena ) tak je bila lijepa...imala ju je i moja druga sestra i sestrična itd.....ali sad je nitko više nema jer su je nekome dali........hmmmm, bok do slijedećeg pisanja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors