utorak, 11.08.2009.

Here we go again

Godišnji je došao,nažalost i prošao. Povratak u svakodnevnicu je bio uobičajeno bolan.
Najgora stvar prilikom povratka s mora mi je oblačenje.

S klinncima na plažu s plaže,eventualno neki restorančić ž kategorije i to je sve. Znači 12 dana japanke, majica-potkošulja,odrezane kratke trapke i baš ništa više.
Na posao.....
Ah, imamo dress-code. Suknja ovakve dužine, majica ne smije ovo, ne smije ono ne prozirna ne s dekolteom ne obuća ne nakit ako da mora biti decentan,aaaaaaaa

A ja tako volim imati hrpe narukvica po rukama, to stvarno volim i naušnice, mislim da ih imam 30-ak ;))

S druge strane ima firmi u kojima od žena traže da dolaze u najlonkama na posao na +35°C! Mi se rugamo arapskom svijetu ??!! Tako da: hvala Ti draga Firmo što imaš koliko-toliko ljudskosti !

Uglavnom, malo sam na moru podivljala pa mi je ovih dana trebao taj period prilagodbe na civilizacijska dostignuća, od kojih mi ,usput, ama baš ništa nije nedostajalo.

Ljubavnik me s nestrpljenjem čekao. I to kakvim.
Kako je to bilo dobro, mmmmmmm

Zapravo mi je sinoć bilo bolje! Naš 2. susret od moga povratka, definitivno bolji.
Taj tip me stvarno napaljuje opako.Ima spretne prste ;))
Volim ga osjetiti u sebi, volim taj način kad osjećam da je cijeli samnom u tom trenutku tada dok traje samo nas dvoje, želja, snažna želja i predavanje...

Ima lagano zakrivljeni kurac prema unutra.

Fukamo se barem dvaputa kada se vidimo.

Zašto mi je drugi puta uvijek, ali baš uvijek bolje. Opuštenije, lakše, na neki pritajeni način strastvenije? Prvi puta smo oboje i glasniji i agresivniji i to mi je napaljujuće strašno, ali taj drugi puta...pogled u oči dok ulazi u mene...dah na dah na ustima...

Ne smijem dalje, na poslu sam a mislim da postajem vlažnija....

- 09:05 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

cereksex&ljubav&ponekad osobno