petak, 17.07.2009.

DoSTRava namještaja



Zašto smo na epopeje o dostavi namještaja počeli jedni prema drugima slijegati ramenima i govoriti "a fak! to ti je tako i mo'š ga jebat" ?

Kupim ormar u Primi, povoljno, nije nešto kvaliteta, ali ono i ne treba mi trajat 17 godina, 5-6 će biti dovoljno. Fora mi je, sa dosta ravnih plohica-poličica.

Platila,dobila popust na keš (jes!) i počinjemo:

ja: molimVas imajte u vidu da je to obiteljska kuća,stan na katu i da nema muških ruku koje će Vam pomoći

Prima: ma joj, gospođo, ništa se vi ne brigajte, kolega i ja to sredimo ko od šale

ja: super. znači vi ćete ga dostaviti i složiti ?

Prima: ja i kolega,tako je

ja: samo jednu zamolbu, poptuno mi je svejedno (naglašavam!!!) hoće li doći sutra ili za 20 dana, nije mi bitno, važno mi je da to bude u vrijeme za koje se dogovorimo telefonom. radim terenski posao, moram znati bla bla bla

Prima: ništa se vi gospođo ne brigajte, to će tako biti

ja: lalalalalalala( sretno i glupo lakovjerno pjevušim...)

Srijeda:
tel.poziv>Prima:gospođo Vaš ormar je stigao, paše li Vam dostava u subotu u 8?
ja: može (ushićena!! ko naručeno! doći će u 8, do 13 moraju biti gotovi makar tek krenuli u šumu sa sjekirama,stignu ono jeftino, oku dopadljivo sranjce skucat, stignem na put bez stresa krenuti, odvoziti 350 km solo nije malo, mrak!)

Petak:
20:25 h tel.poziv>Prima gospođo mi smo blizu pa bi sada istovarili Vaš ormar!
ja: dogovor je bio za sutra !??
Prima ali gospođo mi smo tu jako blizu, stavili bi ga na stubište negdje pa sutra kolega neka slaže
ja: ali ja nisam sada doma
Prima: pa dajte dođite, možete li za pola sata biti doma, ili ćemo sutra kasniti?
ja: (majku ti ucjenjivačku poljubim!) dobro, biti ću doma u 21:00
bijesno pozdravljam najbolju priju i letim kući
21:30 h tel.poziv> Prima gospođo mi smo blizu pa bi sada istovarili Vaš ormar!
ja: (zbunjeno) pa trebali ste biti tu prije pola sata
Prima ma je,je a di ste točno ?
ja : objašnjavam
22:15 zvono na vratima....
Prima unosi ormare
22:45 unešeno

Subota:
8:00 pijem kavu i ne radim ništa
9:00 pijem kavu i ne radim ništa jer čekam namještaj iz Prime
10:00 pijem Peptoran jer sam popila puno kave jer čekam namještaj iz Prime

zovem, pitam gdje su??
Trebali su biti tu u 8:00, imam razumijevanja, ali nisam i ne mogu cijeli dan biti doma.....

Uglavnom, u 13:00 dolazi 1 (jedan!) čovjek koji naravno ne može unijeti to sam > nije preteško nego je nespretno, veliki su paketi, naravno ja pomažem, počinje sastavljati, fali mu nešto od alata, naravno ja idem u podrum, posuđujem mu svoj alat, kava,keksi, ne može sam montirati elemente na zid jer su jebeno teški, naravno ja ih pridržavam (jebeno teški, ponavljam!), cijedi mi malo ljepila za drvo na novi tepih.....


Situacija traje vječno.....
Ne mogu ništa skuhati jer je sadržaj staroga ormara raspoređen po kuhinji od poda do stropa, nisam raspoložena za pizzu, boli me želudac od dizanog tijesta...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Naravno, NARAVNO jedna vrata su kriva >poslali desna a trebaju biti lijeva......


Tip odlazi u 17:15.
Nisam na vrijeme krenula na put.
Kasno dolazim pred firmu, uzimam materijela. Kasnim. Kasnim.
Sjedam u auto, ljuta, bijesna i vozim ko idiot, ajde bar to na vrijeme skužim skuliram se....

Ali jebote! Zašto nas tako karaju za naše novce?? U čemu je stvar? Milica nije rekla Janici da imaju dostavu i u Dubravu i na Jarun da se ljudi znaju organizirati??

Ili sam bila Poncije Pilat u prošlom životu??

Znam da ima i daleko gorih primjera, ali zašto?

Što je tako sjebano u tom lancu narudžba ---> isporuka?

Pojma itko?

- 18:03 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

cereksex&ljubav&ponekad osobno