<h3><h3><marquee behavior="alternate">Napokon novi post</marquee></font></h3></h3> - !!!!xxx Tiha xxx!!!! - Blog.hr Napokon novi post,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Napokon novi post,blog.dnevnik.hr/tiha1996" />

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPis OVoGa bLogA

Pa ovaj vam je blog....sretan
lud,super...smijehsmijeh
na njemu ćete naći puno toga....party
komajte mi posteve...ciao...mahpjeva



Kakav vam je ovaj blog???
Suppper
Zabavan
Zanimljiv
Cool
Nije bas nesto
Pa tako-tako
Mogao bi biti i bolji!!
Predosadan
  
pollcode.com free polls




..Blogowi koje ja posjećujem...
heartTeRy
heartaNtOniJa
heartMihAeLa
heartSaNdrA
heartAnA
heartmArtinA
heartSwEet as LoliPop
heartMariJana
heartLaRa
heartLuDachiCe
heartMaRina
heartTiNa
heartCrOfTica
heartMaLa LoLa
heartaNamARijA
heartsExy SeKa
heartiWa
heartCrNa
heartAndrea

PjEsMe

Dara Bubamara
Folirantu, prevarantu

Hej, folirantu, prevarantu
cije ruke na svom vratu
opet nosis kao dar
hej, vidi datum na svom satu
danas nam je mesec dana
budi jednom tacan bar

Trideset prvi, vuce na prvi
svaki mi minut srce mrvi

Ref.
Ne sekiraj mi ovo srce moje
sto bi zbog tebe islo na lomacu
ne sekiraj mi ove suze moje
jer za tobom cak i suze placu

Hej, folirantu, prevarantu
ti sto rusis moje snove
kada drugoj dajes sve
ne, nemoj glavom da se salis
znas ti kol'ko meni falis
nocas zelim te za dve

Trideset prvi, vuce na prvi
svaki mi minut srce mrvi

Ref.

Ne sekiraj mi

Ref. 2x


Dara Bubamara
Trese mene ljubav, trese

Sakriju brodovi jedra
onda kad jutra su vedra
da morem ljubavi tajno plove

Jedino ja lose krijem
kakvu tu bitku sad bijem
koga zelim do noci ove

Ni sto noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored
mene ti od ljubavi

Ref.
Trese mene ljubav, trese
uvek kad te noc donese
a ja pored tebe stojim
stojim k'o da ne postojim

Ljulja mi se zemlja cela
svaki deo moga tela
zemljotresi moji, mali
najjaci su na toj skali

Ni sto noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored
mene ti od ljubavi

Sakrice korake zima
tragove u pesku plima
tajne ostace zauvek tajne

Jedino ja lose krijem
kakvu to bitku sad bijem
sto su mi oci veceras sjajne

Ni sto noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored
mene ti od ljubavi

Ref.

Ni sto noci ni po noci
moju zelju nece sakriti
obrazi mi porumene
kad se stvoris pored
mene ti od ljubavi...



Maja Marijana
Rodjena za flert

Sreco, veruj mi na rec
nema nista lose tu
sto starija sam ja od tebe
tu za koju godinu

A ti kao andjeo
neodoljiv, zgodan, lep
ne mogu da ti odolim
zovem te na greh

Ref.
Hajde, daj mi okom znak
hajde, vodi me u mrak
rodjena sam ja za flert
bice moje tvoje sve
dzabe se tu pravis los
trazices mi sutra jos
poljubaca za balkanca

Sreco, veruj mi na rec
otkinuces za mnom ti
ko od pica zestokog
neces znati sta ti bi

Ref. 2x


Ena Popov
Uci sam da zaspis

Gori cigareta
dobro je, neka lice mi krije
tvoj mi pogled smeta
vise to onaj pogled nije

Nisi onaj stari
ni ja nisam ista, priznajem
pricas, sve pokvareno kvaris
al' ja na tvoje lazi i ne pristajem

Ref.
Trazimo se, trazimo
a gubili smo se
kad jedno bili smo
nemamo se, nemamo
a imali smo sve,
i dokle stigli smo
vise nemas cime
da me vratis
uci sam da zaspis,
uci sam da zaspis

Uci sam da zaspis
6x

Ref.


Tina Ivanović
Crno mače

Mnogo ti hvala, hvala na svemu
bas si o mome zdravlju brinuo
na kraju posla operi ruke
sa dnevnog reda si me skinuo

Hiljadu puta za pet minuta
mogu zbog tebe da zaplacem
sta u zivotu s toliko nula
imam da saberem i oduzmem

Ref.
S tobom sam vise plakala
nego sto sam vode pila
uvek u suzama bih zaspala
u suzama se budila

Kisu si pustao k'o da si Bog
nista sem tuge nije nam islo
molim te pusti iz kaveza svog
crno mace pokislo

Mnogo ti hvala, hvala na svemu
stvarno si mnogo me zaduzio
na kraju kada svedem racune
veliko nista si mi pruzio

Hiljadu puta za pet minuta
mogu zbog tebe da zaplacem
sta u zivotu s toliko nula
imam da saberem i oduzmem

Ref.


Maja Marijana
Šmekeru

Ti samo furaj fazon svoj
slobodno izbrisi moj broj
idi nekoj drugoj, pod
prozorom pevaj
pretvori se u munju i sevaj

Meni je ponekad dosadno
pa te cimam namerno
ti si frajer na losem glasu
od svake tvoje ribe
bolja sam za klasu

Nemoj da si naivan, da pomislis
da sam se zaljubila
s tobom samo slobodno
sam vreme ubila

Ref.
Smekeru, sada nemoj
da mi zameris
neces ni za tri zivota
pamet da mi pomeris
sladak si ko secer
i to se odmah primeti
ali steta, bas sam ovih
dana na dijeti

Bas sam ovih dana
za takve na dijeti
bas sam ovih dana
za takve na dijeti
bas sam ovih dana
za takve na dijeti
bas sam ovih dana, aha

Ref.

...MaLo o meNi...

lazeEeEjj ljudi...
ewo malo o meni...
citajte!!!

BeSt freNdowi &
frENdiCe:
ee ima ih jako puno...smijehsmijeh
BeSt boJe: srebrna,zlatna,l
jubičasta i bijela...cerekcerekcerek
SLuŠaM: Cajke i malo domace...
NAj pJewacice i pJewaCi:
Maja Marijana,Tina Ivanović,
Dara Bubamara,Jelena Karleuša i Seka Aleksic...zujopjevapjeva
NaJ FiLm: ima ih...
NaJ SERiJE: ima ih.
NaJ pJesmE: Šmekeru,Rođena za flert-od Maje Marijane,
A gde si ti-od Nataše,Potopicu ovaj splav-od Stoje,Ne weruj-od Đoganija,
Prvo od mene,
Uci sam da zaspis od Ene Popov......ima ih jos jako puno....
NaJ Broj: hh...možda 5...smijehsmijeh
Na Pusti oTok bi poNjela:hhh...
dosta toga...mob,komp,slatkise...thumbupthumbupthumbup

Volim:
xx obitelj xx finofino
xx sebe..lol... xxcerekcerekcerek
xx mob xxsmijehsmijeh
xx komp xxcool
xx shopping xxwinkkisssretan
xx zabavu xxfinonjamiparty
xx ici van xxcerekcerek
xx muziku xxpjevapjevapjeva
xx uređivati se xxmouthwashnaughtynaughty
xx slatkise xxfinofinofino


Ne volim:
xx lažljivce xxmadmadmad
xx osobe koje misle da moraju bit u
centru pažnje xxblablablablablabla
xx rano buđenje xxheadbang
xx ljude koji mi glume frendove xxburninmadburninmad
xx ulizivanje xxpuknucupuknucu
xx dvolične ljude...xxheadbangheadbang
...ima jos toga...nemogu se sjetit sad...njaminjaminjami

Sve i svašta

Image Hosted by ImageShack.us

Kad osjetiš najtezi trenutak u žvotu,
kad izgubiš
povjerenje u samog sebe,
sjeti se bar tad da
postoji neko tko misli na TEBE!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Bad girl !!
Image Hosted by ImageShack.us

I like colors!!
Colorful princess..

Image Hosted by ImageShack.us

Glamour
Image Hosted by ImageShack.us

Friends are forever...
Image Hosted by ImageShack.us

Da je zrno pijeska jedinica za ljubav,
sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne
da ti kažm koliko te volim!!!

Image Hosted by ImageShack.us

V-ečer je prošla,
O-pet će doći,
L-ijep je život,
I-on će proći.
M-nogo te volim,
T-o nije sve,
E-vo još jednom:
...volim te...

Image Hosted by ImageShack.us

I kad nas tisuće
kilometara budu razdvajale,
kad najmanje misliš na mene,
moje oči će gledati u daljinu ...
i vidjeti samo tebe...

Image Hosted by ImageShack.us

Anđele, sklopi okice
i u tami noći pronađi svjetlo mjesečine
da ti obasja snove
i u njih dovede
one zbog kojih se vrijedi sutra buditi
..
Image Hosted by ImageShack.us

Hej ti mali slatki stvore
znaš li kome kradeš snove,
ko ti stihove piše,
ko te voli najviše,
kome je sada do tebe stalo,
e pa razmisli malo!

Image Hosted by ImageShack.us

Discoo...***
Image Hosted by ImageShack.us

...Na rastanku joj je dao ružu,
...i rekao: Kad ova ruža uvene,
...ja ću se vratiti...
...a ruža je bila od plastike...

Image Hosted by ImageShack.us

Bio si mi sjaj u oku sve sto imam,
sve sto znam,
kako srcu svom da priznam
da bez tebe moram sad.
Bio si mi ljeto zima,
sve sto srce zna da ima...

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je reći nekom
da ga voliš
i da mu želiš dati sve,
a još teže je voljeti onoga
koji ti je već jednom rekao NE!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoc,
ti zatvori oci i stisni ih jace
i sjeti se onog tko zbog tebe place!

Image Hosted by ImageShack.us


Glupače tuguju,
energične nađu zamjenu...
a pametne...
uvijek imaju rezervu...!!

Image Hosted by ImageShack.us

Teške su boli...koje
znaju peći..kad voliš
nekoga,a ne možeš mu reći!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ne trči za njim...
nećeš ga stići...
...okreni mu leđa..
i sam će ti prići!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Dance,dance,dance=))!!
Image Hosted by ImageShack.us

U srcu sam te zaključala,
nemožeš izaći...
ključić sam izgubila...
ne mogu ga naći...lol...

Image Hosted by ImageShack.us

Sweet slika...
Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je kao cigareta...
poljubac kao dim...
...am pepeo tužna uspomena...
što ostaje za tim!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Teško je kad nekoga voliš,
a on tebe ne,
kad ti njemu nisi ništa,
a on tebi sve!
Teško je svoju bol kriti,
u srcu plakati,
a nasmijan biti!

Image Hosted by ImageShack.us

Shake it...shake it...




Ako na svom mobu vidiš:
00:00-Zabrijat ćete
01:01-Vidjet češ ga
02:02-Puno ih se zanima za tebe
03:03-Sanja te
04:04-Izaći ćete na piće
05:05-Poslat će ti poruku
06:06-Iskorištava te
07:07-Spoj
08:08Voli te
09:09-Zabavit ćeš se sa dvojicom
10:10-Hodat ćete
11:11-Voli tvoje oči
12:12-Svađa
13:13-Priča frendu lijepo o tebi
14:14-Upoznat ćeš nekog novog
15:15-Povjerit će ti se
16:16-Ogovara te

17:17-Nedostaješ mu

18:18-Neko drugi se zanima za tebe
19:19-Sviđaš mu se
20:20-Imaš ružnu suparnicu
21:21-Sve mu se više sviđaš
22:22-Misli na tebe
23:23-Boji ti se prići!

*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*

.........*Kiss*
.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss

subota, 13.09.2008.

Napokon novi post


zuboHello people...zubosretanKako ste vi meni??cerek Ja vam trenutno pišem sa sestrićninog kompa....kisswink
I dosađujem se....hehe...šta ima kod vas??smokinmahfinofinofino...Hvala svima na komowima,hvalllllaaaaaa...
Ako vi meni komate i ja ću vama,ako se sjetim...yesyesgreedycerekcerek Kao što znate,počela je škola,pa
eekthumbupvam ja iskreno nemam ni vremena,a i neda mi se pisati posteve......Tako da znate,da neće biti baš često novvih cerekcerekposteva....No dobro,šta još ima kod mene???mouthwashroflnutzujo Ništa posebno...Ajde doviđenja...I onako vam nemam ništa za napisati.....Veliki PoooooooooZzZz.....Bye...mahmah



| °°°..SaM kLiK..°°° (26) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.