lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

Ovo je moj blog moje zlato.
I ne pljujte po njemu jer sve komove po kojima pljujete brišem.
Ovo radim kako bi mogla pisati o svom životu i da mi ljudi
komentiraju kakav je blog ili da mi daju savjete.
A ko mi je došo na blog da me vrjeđa može i otić.


MALO SLIKICA Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

BLOGOVI OD MOJIH FRENDOVA

wavenjamipjevazujomahsretancerekKARLICA-ovaj mi blogek morate posjetiti i puno komati
cerekMAJA- ovo je cura iz mog razreda
cerekIVANA(itp)- ma supp blogek obavezno posjeti i komaj
sretanbeljkisswinknutnaughtyrofl

(K)MOJA EKIPAAAAAAA(L)

EVO PRWO MALO O MENI:IME:Tihana
PREZIME:Hmmm....
RAZRED:7a-u 9. mj
DATUM ROĐENJA:14.6.95.
ŠKOLA:O.Š. Kustošija
GRAD
:Zagreb
VOLIM:
-svoje frendove
-putić
-kino
mc donalds
-dečke
-sladoled
-hamby
-kolu
i sve ostalo što vole mladi zajebenti.....

NE VOLIM:
-bahatost
-umišljenost
-zelje....hehe.....
-ninu.....weee....
i sve ostalo što nevole mladi zajebanti.........hehe.........

Image Hosted by ImageShack.us

E SAD MOJI NAJBLIŽI:>KARLA:slatkica ma bolje nema hihi
možda me ubi zbog slike al jbg šta ćeš
ma ona je zakon, bedasta, zabavna i sva ta sranja
sve supp ljubek moj

Image Hosted by ImageShack.us

CURKA- mali je presladak
korina propušteš priliku ma ošišo nam se pa više nije curka već mali čelavko
ma predobra mu je zurka....hehe....

Image Hosted by ImageShack.us

PALE- ma to je legenda nad legendama
ne po rodu pojest će nam ovce......hehe..........
Image Hosted by ImageShack.us

RODA- ma on je baš fora...........
pravilica.......xD ma zezam se
slatki je on...........hehe

Image Hosted by ImageShack.us

ma mali je presladak.........

VITO.- mali slatki...
joj ošo mali na more a ja mu nisam kupila sladoled
hehe.............,mali je zabavan i sve to.................


Free Music

Free Music



Free Music

srijeda, 18.06.2008.

novi post

hihi evo mene danas je bilo u školi pakao ma kaj da vam kažem koma sve najgore ma svakakva sranja su se događala tako da sam urirala i tehnićkok imam 4 a dinica je trebala isto imati 4 ali neeeeeeeeeee
njoj se progleda kroz prese pa ona je svetica. ma malo putićkih zezalica
danas smo bili perd konzumom isve je bilo kul ma ne kul odlićno zzlostavljala sam malog palehaliča pa mi je malac dao pusu a joj kak je slatki
ja bi ga najrađe pojela hihi ma zekam se ili ne ko zna ali ajde malo sam
se zezala sa rodom i karlom a mali pale bolje da ne prićam hihi
onda je došo valentin curka ili obrijani buahahahahaha ma sada ja pišem post i idem pajkiti jer sam umorna jer se sutra moram dići u 6 da obrišem knjige i nađem cd iz geografije. ajde bok kissach komajte mi



| kOmEnTs. (45) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.